שירות ה- EMS עושה מהפכה בעולם המשלוחים המהירים

שירות ה- EMS עושה מהפכה בעולם המשלוחים המהירים

שירות EMS זה בעצם משלוח מהיר ופירוש ראשי התיבות שלו הם EXPRESS MAIL SERVICE. יותר ויותר אנשים משתמשים בשירות הזה כאשר הם רוצים להעביר חבילות ממדינה למדינה במהירות. המחירים משתנים והמהירויות משתנות. אז איך זה עובד ולמה כדאי?

משלוח EMS הוא משלוח שיכול להגיע מנקודת המוצא שלה במדינה אחת למדינה אחרת תוך 2 או 3 ימים בלבד. הכל תלוי בדחיפות המשלוח ובמחיר שהלקוח נדרש לשלם. משלוחי האקספר יכולים לעשות את זה במהירות כזו בזכות כמה גורמים וסיבות.

הראשון הוא יעילות בלוגיסטיקה ובתהליך המשלוח, וכאשר לחברה יש את הכלים לעשות את הכל המהירות האפשרית.
הגורם השני הוא טיפול מכס מהיר, עוד לפני שהמשלוח יוצא מהארץ הטפסים שהמכס דורש במדינת היעד נשלחים אליו, וכך המשלוח יכול להיות משוחרר ממכס עוד לפני שהוא נחת בארץ היעד וכך להגיע במהירות שיא אל הלקוח. כמובן שמהירויות ההעברה תלויות גם במדינת היעד והיא משתנה ממדינה למדינה.

מחירי ה EMS חוץ מגודל ומשקל החבילה שמחושבים במשלוח רגיל תלויים גם במהירות המשלוח, ככל שנדרוש משלוח מהיר יותר כך המחיר יעלה.

כמו כן המחירים משתנים מחברה לחברה וכדאי לברר אצל מס' חברות מובילים לפני שמזמינים או שולחים את המשלוח.
מהבחינה הזו דואר ישראל עשו מהפכה אמיתית בתחום הזה כאשר הם מציעים את המחירים הזולים בשוק בהפרש משמעותי ובכך אפשרו לכל אדם להשתמש במשלוחי EMS במחיר סביר. עוד דבר שהם עשו בשונה משאר החברות הוא קבעו שתוכן החבילה לא ישפיע על המחיר, כך שאפשר לשלוח חבילה ששווה חמשת אלפים דולר באותו המחיר שנשלח חבילה ששווה 20 דולר, כל עוד הגודל והמשקל זהה.

כמובן שיש את עניין המכס וצריך לשים לב ולברר לפני כמה נדבר לשלם עבור כל חיבלה שאנחנו שולחים. כמו כן יהי ניתן לעקוב אחר המשלוח באתר הדואר באופן ממחושב שמתעדכן כמה פעמים ביום. כך תהיו בטוחים היכן החבילה שלכם ותוכלו להערך בהתאם.

ישנו גם ישומון שמאפשר להפיק תעודות משלוח, להזמין שליח, לעקוב אחר המשלוח על פי משתנים שונים, ואף לידע את הנמען בזמני המשלוח ופרטי החבילה.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*