גולדן ויזה – ויזת הזהב המשתלמת לרכישת נדל"ן בפורטוגל

גולדן ויזה – ויזת הזהב המשתלמת לרכישת נדל"ן בפורטוגל

רוצים ליהנות מהיתרונות השמורים לאזרחי האיחוד האירופי? עם גולדן ויזה תוכלו להשקיע בנדל"ן משתלם, ולקבל אזרחות אירופאית שתפתח בפניכם דלתות בכל תחום

דרכון
מדינות אירופאיות רבות מזהות את הפוטנציאל של הגעת משקיעים זרים למדינות שלהם.

על היתרונות של אזרחות אירופאית נדמה שאין צורך להרחיב. במציאות של היום, דרכון אירופאי הוא כרטיס הכניסה ל"מועדון יוקרתי" שאין מי שלא שואף להגיע אליו. בין אם אתם מעוניינים במגורים בכל אחת ממדינות האיחוד, בלימודים בתנאים אופטימליים ובאפשרות לעבוד באירופה באופן חופשי. עם זאת, כדי לקבל אזרחות אירופאית צריך לעבור הליכי התאזרחות ולעמוד בקריטריונים נוקשים – שאינם רלוונטיים לישראלים רבים. מסיבה זו, Golden Visa הפכה לפתרון שאסור לפספס.

מהי גולדן ויזה?

Golden visa היא ויזת משקיעים שמוצעת על ידי מדינות אירופאיות שונות, כהזדמנות למשוך משקיעים זרים שאינם אזרחי האיחוד. המסלול מאפשר להם ליהנות מנכס איכות בערים תיירותיות באירופה, ובהמשך לקבל דרכון ואזרחות אירופאית מתוקף השקעתם. הקריטריון לקבלת הוויזה במדינות האיחוד שמציעות את האפשרות הוא השקעה בנכס נדל"ני בסכום שמשתנה בין מדינה למדינה. 

האם מדובר במסלול אטרקטיבי?

בדומה לכל השקעה, חשוב לבחון את היתרונות והמאפיינים של הנכסים המוצעים. מסיבה זו, אם אתם חושבים על golden visa, יהיה עליכם להחליט תחילה באיזה יעד לבחור. השקעה במדינה שאינכם מכירים מחייבת עריכת מחקר מקדים, היכרות עם השטח וקבלת החלטה המבוססת על נתונים עדכניים. מסיבה זו, רבים פונים אל חברות המתמחות בתחום.

גולדן ויזה עם יורופה – הפתרון המקצועי שחיפשתם

יורופה נדל"ן, המתמחה בפתרונות נדל"ן שרלוונטיים למשקיעים המעוניינים במסלול גולדן ויזה, מציעה לכם ליווי ואפשרות לרכישת נכס באחת מהמדינות המבטיחות באירופה – פורטוגל. להבדיל מיעדים רבים אחרים, בפורטוגל תוכלו ליהנות מנכס במיקום מרכזי, מבלי להתפשר לרגע. ובתקופה בה דרכון פורטוגלי נחשב לאחד הדרכונים החזקים ביותר, Golden Visa מהווה פתרון מושלם עבור משקיעים ישראלים. 

יורופה מאפשרת לכם לקבל שירות וליווי מקצועי לאורך כל הדרך – החל מרכישת הנכס ועד לניהולו בפועל, לצד ליווי בכל השלבים בדרך לקבלת גולדן ויזה משלכם. כך שאם רציתם ליהנות מכל העולמות, עם יורופה זה אפשרי. 

השקעות נדל"ן בחו"ל מציעות עסקאות שוות ואטרקטיביות במיוחד.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*