פתרונות ריהוט מומלצים לבית

פתרונות ריהוט מומלצים לבית

למי שמעוניין לחסוך במקום, למשפחות שאוהבות לארח ולמי שרוצה לבחור רהיט טרנדי שיעמוד בפני אתגרי הזמן. הכירו מגוון פתרונות ריהוט שימושיים שכולנו צריכים בבית

למרות שכל הבתים נבדלים זה מזה, ישנם רהיטים כמו ספה או ארון שתמצאו כנראה בכולם. בין אם מדובר במשפחה מרובת ילדים, בסטודנט שמתגורר בדירת יחיד או בזוג צעיר. ועם זאת, למרות שרכישת פתרונות ריהוט כאלה היא לא דבר שחדש לנו, רבים מאיתנו מגלים רק בדיעבד שהרהיט בו בחרו לא באמת מתאים להם. במילים אחרות, הם אולי עבדו קשה כדי למצוא ספה נפתחת מומלצת, אבל זו שרכשו לא באמת עושה את העבודה מבחינתם.

סלון עם טלוויזיה ושולחן
בחרו את הריהוט שמתאים לכם

למה זה קורה?

מכיוון שאנחנו קונים עם העיניים ולא מבצעים "שידוך" מוצלח בין הרהיט הרצוי לבין הדירה שברשותנו או הצרכים האישיים שלנו. איך מצליחים להימנע מהטעות? ראשית, חשוב לזכור שהתנאים באולם התצוגה שונים מאוד מאלה שבבית שלנו, הן מבחינת הגודל והן מבחינת העיצוב הכולל. שנית, יש למדוד בדיוק רב את המקום שבו נרצה להעמיד את הרהיט, כדי לא לגלות רק בדיעבד שהוא משתלט על החלל יתר על המידה או להיפך – נראה קטן מדי. ולבסוף, צריך להבין שרהיט שמתאים לבית אחד לא בהכרח מתאים לאחר. האם כורסה מבד רגיש לכתמים היא באמת פתרון מוצלח לבית עם ילדים צעירים? כנראה שפחות. 

ומה בנוגע למאפיינים ולצרכים האישיים שלנו? בחרנו כמה דוגמאות כדי להמחיש איך עושים את זה נכון.

לדירות קטנות וחסכון במקום

אתם רוצים להתחדש בפריטי ריהוט חדשים אבל סוגיית המיקום מגבילה אתכם? מדובר באתגר מוכר. בעידן של היום, רבים מתגוררים בדירות קטנות וצריכים לנצל את השטח שעומד לרשותם באופן יצירתי וחכם. החדשות הטובות הן שעם הסלונים של איטלסופה ושעולם פתרונות הריהוט התקדם אף הוא, עם רהיטים שמצליחים למלא כמה תפקידים בו זמנית.

בית מעץ וספה
תהיו יצירתיים בעיצוב הבית

אם גם אתם צריכים לרהט דירה קטנה, חפשו פתרונות ריהוט שממלאים שלוש פונקציות – ניידים, כדי להזיז אותם הצידה כשמגיעים אורחים; מתקפלים, כדי לא לתפוס את כל החלל כשאתם זקוקים לספייס; וממלאים יותר מתפקיד אחד בהצלחה. דוגמאות טובות הן למשל ספה נפתחת או שולחן שמתחבר לקיר וניתן לקפל בכל זמן שאנחנו לא משתמשים בו. ספה נפתחת למיטה היא פתרון מצוין לדירות סטודיו, אבל גם לאנשים שרוצים להיות מוכנים לחברים או קרובי משפחה שבוחרים להישאר.

לאירוח המושלם

ואגב אירוח, מיטת ספה נפתחת היא רק אחד מהרעיונות המומלצים. עבור ילדים שמארחים חברים מהכיתה (או אחים שנהנים לישון בחדר אחד), ניתן לבחור ב"מיטת חבר" שלא תופסת מקום מיותר. מארחים באופן קבוע ארוחות רבות משתתפים? שולחן שנפתח משני הצדדים הוא רעיון מושלם עבורכם. כי מי באמת רוצה לצרף כמה שולחנות זה לזה ברגע האחרון? בטח שלא אתם.

וטיפ קטן לסיום, ללא קשר לרהיט שבו אתם בוחרים, העדיפו פתרונות ריהוט פרקטיים שלא יימאסו עליכם אחרי תקופה. כדי להצליח במשימה הזו, חשבו פעמיים לפני שאתם בוחרים ברהיט שהפך לטרנד החדש ביותר. שאלו את עצמכם אם הוא באמת משתלב עם אורח החיים שלכם ואם יהיה קשה לשמור על המראה שלו לאורך זמן.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*