מלון בוטיק ברוטשילד

מלון בוטיק ברוטשילד

מלון בוטיק ברוטשילד הינו בין מלונות הפיוז'ן המפנקים והאיכותיים ביותר שהוקמו בשנים האחרונות. המלון מציע חווית נופש ייחודית ובלתי נשכחת עבור חובבי השילוב בין עסקים להנאה ואלו אשר אוהבים את הנופש שלהם קרוב לעיר ואפילו בתוכה. מלון בוטיק ברוטשילד מציע לאורחיו חוויה שונה של נופש. במקום להתרחק מהעיר ולהיות מבודדים, מלון בוטיק ברוטשילד ממוקם מעל השדרה המרשימה ביותר בעיר.

מלון בוטיק ברוטשילד

מלון בוטיק ברוטשילד

את המלון מבחוץ ניתן לזהות באמצעות הפסלים המרשימים של האנשים השרים במרפסות. המלון פותח את שעריו ומציע משקה על חשבון המלון לאורחים החדשים. חדר האוכל והמסעדה נמצאים בקומת הכניסה גם הם והאווירה כולה יוצרת תחושה אינטימית וייחודית. כל פינה במלון זכתה לקבל תשומת לב ייחודית בפני עצמה ולכן כל מבט הנח על אחת מהפינות במלון מגלה מראה חדש, אלמנט מסוגנן נוסף או הברקה עיצובית וייחודית.

כל אחד מהחדרים מעוצב באופן אישי ומציע חוויה ייחודית של עיצוב אקלקטי מחד והשקעה אישית בכל חדר מאידך. בכל חדר ימצאו האורחים מכונת אספרסו פרטית, מיני בר אישי, אלפון אלחוטי, טלוויזיה במסך LED ועוד.  הפינוקים הרבים המוצעים בכל חדר הינם ייחודיים בפני עצמם ומאפשרים לאורחים להתפנק בחופשה של פעם אחת בחיים. המלון כולו מציע חוויה ייחודית של הנאה עצומה וכל רגע בו הוא בלתי נשכח.

המלון כולו נבנה על טהרת העיצוב האקולוגי ולפיכך נעשה שימוש בחומרים טבעיים בלבד בעיצוב המלון. חומרים אלו יכולים להיות אבן ושיש, עץ ועוד. במקביל, מוצרי הספא כולם מיוצרים על ידי אנשים בעלי מוגבלויות. אין ספק כי מדובר באחד המלונות בעלי הקונספטים המוחשיים ביותר. כל פינה וקומה במלון כוללות אלמנטים מחייו העשירים של הברון רוטשילד ולפיכך ניתן לחוש באווירה הלקוחה מתוך ההיסטוריה אל ימינו אנו באופן מיידי.

המלון מציע חדרים בעלי רמות פאר שונות ומגוונות ולכן בטרם הכניסה למלון יש לברר באיזה חדר מדובר. ישנם חדרים המציעים מרחב גדול ואילו אחרים גדולים אפילו יותר מדירה ממוצעת. האווירה הייחודית במלון מוסיפה לגודל ולמרחב של כל חדר, יחד עם האבזור המפנק שלו.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*