מכשירי אשראי – מעבר מהתנהלות מיושנת למודרנית

מכשירי אשראי – מעבר מהתנהלות מיושנת למודרנית

 

מכשירי אשראי הם הדרך המודרנית לחיוב לקוחות במהירות וביעילות. תרבות הצריכה התפתחה מאוד ולכן אם פעם הקניות היו ממוקדות מאוד ובשימוש בכסף מזומן בלבד כך שהיה ניתן לרכוש רק בגובה הסכום שהיה בידינו בארנק באותו הרגע, היום ניתן לרכוש ביתר קלות מוצרים רבים באמצעות שימוש בכרטיס אשראי אשר מועבר במכשירי אשראי וכך לשלם בסוף החודש עבור הוצאות כל החודש. מאחר וניתן לשלם כמעט כל דבר היום באמצעות כרטיס אשראי, בתי עסק אשר לא מחזיקים מכשירי אשראי לחיוב עלולים לאבד לקוחות משום שרוב אנשים מסתובבים כיום עם כרטיסי אשראי ולא עם מזומן.

יתרון מרכזי בשימוש במכשירי אשראי לחיוב עבור מוצרים הוא שניתן לראות מוצרים בתשלומים וכך הלקוח יכול לרכוש היום מוצר אשר אין ידו משגת מתשלומו ולפרוס את התשלומים כך שימשיך לשלם עליו לאורך זמן ולעיתים אף ללא ריבית. כך למשל אנשים שרוצים לרהט את ביתם מחדש או שעוברים דירה, הם זקוקים למוצרים רבים אשר בהרבה מקרים אין באפשרותם לשלם עבור כולם בבת אחת. עלות ספות, שולחן לסלון, ארונות מטבח, מקרר, מכונת כביסה ומייבש כביסה, מזרון למיטה ובסיס למיטה הם יקרים ועל ידי פריסה לתשלומים ניתן לרכוש הכל בבת אחת ולשלם לאורך זמן. בתי עסק מציעים בעת חיוב כרטיס האשראי באמצעות מכשירי האשראי לפרוס לכמות תשלומים מסוימת ללא ריבית ומכמות גדולה יותר בתוספת ריבית. באופן זה ללקוח ישנה אפשרות לרכישת כמות מוצרים נדרשת במכשירי האשראי ולפרוס את התשלום עבורם למספר חודשים.

השימוש במכשירי אשראי מקל מאוד על ספורטאים היוצאים לריצה ארוכה ומעוניינים לעצור בסופה בבית קפה ולקנות לאכול ולשתות. האפשרות של נשיאת כרטיס אשראי בארנק קטן במהלך ריצה מקלה משמעותית את ההתארגנות הפרוצדוראלית לטובת הרכישה של שתייה ואוכל בסוף הריצה. נשיאה של מטבעות קטנים ושטרות מאוד לא נוחה ומסרבלת. יתרה מכך, ישנם בתי עסק אשר עובדים עם מכשירי אשראי אשר מאפשרים את החיוב שלו על בסיס מתן מספר האשראי והתוקף ובאופן זה מקלים אף יותר על הספורטאי המעוניין לקנות לאכול ולשתות בסוף הריצה.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*