מגדל הגימנסיה איכות חיים על הגובה

מגדל הגימנסיה

גימנסיה הרצליה הוא מקום שכולם מכירים שכן היא מקום למוד מצוין אשר מקנה לכולם כלים טובים,במסוך לגימנסיה יבנה בניין המגורים של אקרו והוא משקיף על תל אביב. פרויקט זה הוא  פרויקט מיוחד אשר נבנה עם חשיבה אשר מכילה בתוכו את ההסטוריה והתרבות של תל אביב.

המגדל שיבנה ליד הגימנסיה יעניק למתגוררים בו רמת חיים גבוהה ואיכותית, הרבה פינוקים, וקרבה למקומות של בילוי ויציאה.האזור של צפון תל אביב הוא אזור מאד טוב לגדל בו ילדים מפני הוא קרוב להמון מתחמים של בתי ספר וגנים, ומפני שהכל נמצא ככה קרוב אזי זה יהיה לכם נוח ביותר, ואם תבחרו בבניין פאר אז עוד יותר החיים שם יהוו עבורכם חיים ברמה גבוהה.

הפרויקט של הגימנסיה

המגדל יהיה סמוך לבית הספר גימנסיה הרצליה. במגדל זה אנו נוכל לראות הרבה פאר אשר יהיה בו תרבות והסטוריה של תל אביב. מגדל הגימנסיה יעניק נוף מרהיב של כל תל אביב עבור אלה שמתגוררים בו.

בניין זה הוא מפואר מאד ועל כן כל השירותים הניתנים בו הם על רמה, כגון: חדר כושר עבור המתגוררים אשר יעניק להם אפשרות לשמור על בריאות ואורח חיים נכון, כמו כן בריכה, ג'קוזי, ושומר ששומר על הבניין במהלך כל שעות היממה. מגדל זה יהיה גבוה ביותר ויהיו בו כ30 קומות.

גימנסיה הרצליה היא מוסד הלימודים הגדול ביותר שקיים במדינת ישראל. היא הוקמה והיתה בית הספר העברי הראשון בעולם כולו. נכון להיום הגימנסיה של תל אביב היא מקום לימוד עבור חטיבות ביניים ותיכון,ראש הממשלה השני של ישראל היה בוגר של הגימנסיה-משה שרת. רון חולדאי ניהל בעבר את בית ספר גימנסיה הרצליה, והיום הוא ראש עירית תל אביב.

חיי המגורים בלב תל אביב

החלום של הרבה ישראלים זה לגור בתל אביב ולהרגיש את חיי היום יום באווירה תל אביבית, ואכן רבים מהם לא מוותרים על החלום הזה.  פרויקט הגימנסיה של חברת אקרו נדלן נותן לכם אפשרות לגור במרכז צפון תל אביב במיקום שהוא צעיר ושמשלב גם היסטוריה ותרבות של תל אביב אך מנגד גם דברים חדישים.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*