הצגות | מנוי לתיאטרון הצפון | קרית חיים – תיאטרון הצפון

הצגות | מנוי לתיאטרון הצפון | קרית חיים – תיאטרון הצפון

תיאטרון הצפון

האם אתם מעוניינים במנוי לתיאטרון הצפון?

 

אם אתם כאלו אשר אוהבים הצגות, אז קרוב לוודאי שיש לכם מנוי לתיאטרון בארץ. אם אתם תושבי הצפון ואין

לכם מנוי תוכלו לברר על מנוי אשר מיועד לאנשי הצפון.

 

יש כאלה אשר מבחינתם יציאה עם הילדים בחנוכה זהו סוג של בילוי ויש כאלה אשר הופעות זהו בילוי גדול עבורם. ואכן, ישנם כאלו שלא הולכים כל הזמן  לתיאטרונים, אבל יודעים ליהנות מהצגה או שניים במהלך השנה, בדרך כלל הם ילכו להצגות מוכרות מאד שנחשבות מצליחות ביותר.

 

אם הינכם אנשים שאוהבים הצגות ואתם גרים באזור הצפון אזי, תוכלו לעשות מנוי לתיאטרון הצפון, ואז תוכלו ליהנות מהטבות והנחות שונות כחברי מועדון.

 

אילו הטבות מגיעות לי כלקוח שמנוי לתיאטרון הצפון?

 

תיאטרון הצפון מציע לכם מנוי בו אשר בו תוכלו להנות ממנויים שאתם משלמים עליהם כבר מראש, כך שכל הצגה תצא זולה יותר. דבר זה רצוי אם אתם כאלה שהולכים להרבה הצגות ובתדירות גדולה וגבוהה, זה כולל שמונה הצגות, בנוסף להצגת בחירה והצגת מתנה,בעצם מדובר סך הכל בעשר הצגות.

 

המנוי כולל את ההצגות אשר נערכות  במהלך השנה, ואפשר לרכוש מנוי נוסף למופעים השונים שהם בעצם  נכללים בסדרות המיוחדות של תיאטרון הצפון. ככל שיש לכם יותר וותק כך בעצם יגדל רווח ההנחות שלכם והטבותיכם, כי מדובר פה במנוי רב שנתי אשר כל שנה אתם מחדשים אותו, ועל ידי זה אתם מגדילים את ההנחות וההטבות אשר מיועדות לכם.

 

לדוגמא אתם מצטרפים פעם ראשונה למנוי לתיאטרון הצפון, אשר נחשב כמועדון חדש לתקופה של שנה עד שנתיים, אתם זכאים להטבת יום הולדת של אחד פלוס אחד ועוד הטבה חד שנתית, שזה אומר-כרטיס להצגה ב – 70 שקלים.

 

מאוחר יותר ינתנו הנחות על מחיר המנוי באם תרכשו מנוי נלווה לסדרות השונות, כאשר גובה ההנחה תעלה על פי מספר השנים בהם אתם מנויים. כך גם ההנחה החד שנתית על הצגת התיאטרון, שיכולה לרדת למחיר של כ – 45 שקלים. ואם הפכתם להיות מנויי זהב של תיאטרון הצפון, אשר הוא נועד עבור אלו שמנויים למעלה מ – 10 שנים, תוכלו לקבל הטבה למסעדת רפאלו שנמצאת בקריון בשווי של 50 שקלים, וכן עוד ועוד הטבות.

 

אפשר תמיד היכנס לאתר החברה בכדי לברר על המנוי, שם תוכלו למצוא מידע גם בשאלות הנפוצות. וכן, תוכלו כמובן ליצור קשר טלפונית עם נציגי תיאטרון הצפון ולברר פרטים על המנוי.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*