אוהבים מזון ביתי איכותי וטרי? – מקררים במבצע

אוהבים מזון ביתי איכותי וטרי? – מקררים במבצע

רגע לפני פסח ושיפוץ המטבח, אנו מחפשים גם מוצרי חשמל חדשים שנוכל להחליף את מכשירי החשמל הישנים שמשרתים אותנו נאמנה כבר שנים רבות. אמנם המכשירים שלנו לא התקלקלו ועשו עבודה טובה עד עתה, אך קיימים היום בשוק כל כך הרבה מכשירי חשמל משופרים בדגמים חדשים ואיכותיים יותר שהחלטנו להתחדש.

 

סקר שוק קצר אך מקיף שעשינו העלה בחכתנו מספר מקררים במבצע שעל הפרק ומתוכם אנו נבחר את המקרר שאנו מעוניינים בו. מקרר הוא כמובן מכשיר החשמל המרכזי במטבח והוא זה שמחזיק בתוכו את כל הבית, והרי הצבא צועד על קיבתו וכך גם משפחתנו, אם הקיבה לא שבעה אף אחד מבני הבית לא מצליח לצעוד קדימה. ולמען המאמץ הכמעט מלחמתי הזה, החלטנו לצאת לקרב ולבדוק את שלל המקררים במבצע שנוכל למצוא. ומצאנו לא מעט מקררים במבצע. השאלה איך משווים ואיך בוחרים מתוך ההיצע הקיים בשוק.

 

אחת ההחלטות שעשינו בעלי ואני בנוגע לבחירת מקרר מתוך כל המקררים במבצע, היא שבכל ערב נעלה ברשת מספר מקררים במבצע, נסקור את הפרטים הטכניים ונכניס אותם לתוך טבלת אקסל מסודרת, נכתוב לנו גם את המחיר ואת תנאי התשלום. וכך לאחר מספר ערבים קטן היתה בידינו טבלה מסודרת ומרשימה בהחלט. לפחות שבע או שמונה מקררים במבצע שאותם החלטנו לבדוק לעומק.

וכך, השווינו בין המפרטים הטכניים ומיגוון האפשרויות שמציעים מקררים במבצע שברשימתנו והחלטנו על שלוש אפשרויות נבחרות.

 

השלב הבא בבחירת מקרר היתה לבדוק המלצות. ואין כמו הרשת האינטרנטית והרשתות החברתיות בכדי לסקור המלצות של אנשים שרכשו מקררים במבצע. וכך בדקנו מבין שלושת המקררים הנבחרים שלנו והופתענו לגלות שהביקורות הטובות ביותר היו חד משמעית על מקרר אחד מסויים מתוך המקררים במבצע שבחרנו. ואם כל כך הרבה ישראלים מרוצים, אין סיבה שאנחנו לא נהיה מרוצים בדיוק כמותם. אז עשינו את הצעד הבא וניגשנו לחנות לרכוש את המקרר הנבחר, בחנו אותו מקרוב, היה חשוב לי לגעת ולמשש את המקרר איתו אחלוק את חיי המטבח שלי בשנים הקרובות, והתחושה היתה נהדרת. רכשנו את מקרר החלומות שלנו ועוד במחיר מבצע. ועכשיו נשאר רק לעשות קניות ולמלא אותו בכל טוב.

 

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*