אירועי חברה – ההפקה האהובה עליי

אירועי חברה – ההפקה האהובה עליי

 

כאשר התקבלתי לעבוד בחברה שלי, חשבתי שאגיע לתפקיד אפור של מזכירת קבלה משועממת ואעביר את היום במשחקים באתרי האינטרנט עד שאבין מה אני רוצה לעשות עם חיי ואפעל בהתאם. כאשר הגעתי לעבודה, עברתי חפיפה קצרה ותוך שבוע וחצי כבר ביצעתי את עבודת פקידת הקבלה באופן המושלם כנדרש. מרוב שעמום ביקשתי עוד ועוד סמכויות. לא ראיתי טעם להעביר את היום כשהמוח שלי פשוט נוזל מהאוזניים והחלטתי לבקש סמכויות נוספות ומשימות נוספות שיתנו לי עניין. באיזה שהוא שלב הבוס שלי ראה שאני יודעת לארגן ולנהל אירועים שונים ושאל אם מתחשק לי להפיק את אחד מאירועי חברה המתקרבים. אמרתי לו שאני לא יודעת דבר על הפקת אירועי חברה אבל שאשמח להתנסות. ישבתי עם מנהלת משאבי אנוש שאחראית על הפקת אירועי חברה והיא הסבירה לי באופן ברור ומפורט מה בדיוק אני צריכה לעשות ואז פניתי לעמדה שלי והתחלתי לפעול בהתאם להוראות שנתנה לי מנהלת משאבי האנוש.

שמתי לב שאני עובדת ביעילות ובמהירות ושכל נושא הפקת אירועי חברה בא לי די בקלות. ראשית פניתי למנכ"ל החברה ובדקתי מה סוג האירוע שהוא מעוניין שאפיק. אחרי ששאלתי את מלוא השאלות, פניתי להתחיל לארגן את האירוע עצמו. הפקה יעילה של אירועי חברה חייבת להיות מסודרת ומאורגנת אחרת יש סיכוי ששוכחים פרטים חשובים אשר עלולים להביא לתוצאות פחות טובות או אפילו לכישלון של האירוע. הכנתי רשימה מסודרת של סדר הפעולות שאני צריכה לבצע וכאשר ביצעתי כל אחת מהן סימנתי עליה קו המסמל ביצוע.

התחלתי מאיתור מקום לאירוע. אירועי חברה צריכים בדרך כלל אולם גדול משום שהחברה שלנו היא חברה גדולה ואם לא נארגן את האירוע באולם גדול ומרווח יהיה צפוף ולא נעים. אחרי שסגרתי את האולם במועד ספציפי שאושר מול המנכ"ל, שלחתי דוא"ל לכל עובדי החברה והודעתי על המועד בו יתקיים אירוע החברה. נוכחות באירועי חברה היא חובה ולכן דאגתי להודיע לעובדי החברה על המועד מיד לאחר שסגרתי תאריך סופי עם האולם בו יתקיים האירוע. אחר כך פניתי לרשימה שלי לבדוק מה המשימות הנוספות.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*