תרומה לזולת | התנדבות | פעילות חברתית – תרומה לקהילה

תרומה לזולת | התנדבות | פעילות חברתית – תרומה לקהילה

תרומה לזולת | התנדבות | פעילות חברתית – תרומה לקהילה 

 

הקהילה שלנו היא בעצם מי שאנחנו, וכל אחד לוקח את המושג קהילה למקום שלו,ועל ידי כך הוא בוחר לתרום למענה בכל מיני דרכים שהם שונות על פי יכולתו.

 

לא כל האנשים שקיימים הם אנשים שתורמים לקהילה באופן קבוע, אך ללא ספק ישנם פעמים אשר עושים זאת ללא מאמץ כלל, כמו למשל לתרום מוצרים עבור משפחות שהם חסרות יכולת.

 

אלו אשר מעוניינים להיות קשורים בתרומה לקהילה, יכולים לקחת פעילויות שונות ללא צורך להתאמץ, וניתן לעשות זאת באופן שהוא חד פעמי או באופן שהוא קבוע איך שהנכם בוחרים, וזה מה שיעניק לכם את ההרגשה שקיימתם חלק בתרומה לקהילה ועל ידי כך תרגישו טוב עם עצמכם.

 

אין ספק שישנם אוכלוסיות רבות שזקוקות לעזרה בכל מיני תחומים, אם אתם רוצים לעזור למשפחה מסוימת שאתם מכירים אזי הנכם יכולים לתרום להם כספית או להביא להם מוצרים.

ישנם ארגונים מסוימים אשר תוכלו לבצע זאת דרכם מפני שהם מקיימים פעילות נרחבת של עזרה למשפחות נזקקות.

 

תרומה לקהילה זה איננו מתייחס רק לתרומה כספית, ישנם אוכלוסיות כאלה אשר התרומה לקהילה באה לידי ביטוי כלפיהם באופן שהוא רגיש יותר.

גם פה ניתן לעשות זאת באופן שהוא עצמאי או על ידי הארגונים.

אנו יכולים לראות  שקיים את ארגון פר"ח, זהו ארגון אשר פעילותו מתקיימת בכל רחבי הארץ כמו למשל סטודנטים אשר מקבלים מלגה על כך שהם פועלים בארגון זה .

 

לאחר שאתם עוברים ראיון אישי ומתקבלים  אזי זה מעניק לכם את האפשרות לעזור לילדים  ונוער שהם בסיכון,  וכן לעזור להם עזרה רגשית, עזרה בלימודים בהכנת שיעורי הבית, במשחקים, וכן עוד דברים רבים, במהלך התקופה של השנה שבה מבצעים את הפעילות הזאת מגישים דוחות מלאים על כל הפעילויות וההתקדמות  אשר הצליחו לעשות עם הילד, ואכן כמעט כל מי שעשה פר"ח יכול להעיד שזוהי חוויה מלאת סיפוק.

 

ישנם ארגונים של תרומה לקהילה, שאליהם אתם יכולים להצטרף לפי הבחירה ולפי התנאים שטובים לכם.

תרומה לקהילה זה לא מחייב עזרה רק עבור אוכלוסיה השיא בסיכון, אלא זה גם יכול להיות כתרומה עבור פעילות שמקיימים בקהילה מסוימת, כמו למשל קהילה שבה אתם יכולים לקחת חלק בהפקת פעילויות ואירועים, או שישנם התנדבויות עם קשישים.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*