שילוח בינלאומי -להיות בכל מקום בזמן הנכון

שילוח בינלאומי -להיות בכל מקום בזמן הנכון

אחד הדברים שאני חבה עבורו את חיי הוא שילוח בינלאומי. ברור שזה ישמע לכם מוגזם, אבל אני חיה את חיי על שילוח בינלאומי וזה מתחיל מהדברים הקטנים ביותר כמו הזמנות של דברים לבית שאני עושה מחו"ל ושילוח בינלאומי מאפשר לי להביא את המוצרים הנפלאים האלה עד פתח ביתי, וכלה בשילוח בינלאומי שאני עושה בעבודה למכולות שלמות שמגיעות מחו"ל.

 

כמעצבת מוצר שמפתחת מוצרים ומייצרת את רובם בחו"ל, בעיקר בסין ובמזרח הרחוק, אני משתשמת רבות בשילוח בינלאומי שדואג ליבוא כלל המוצרים שלי שיצאו זה עתה מהמפעל עד לנמל אשדוד.

כאשר המכולות שלי מגיעות בשילוח בנילאומי לנמל אשדוד, אני מתחילה סוף סוף לנשום. יש לי ניסיון רב שנים עם שילוח בינלאומי ולא תמיד הדברים קורים בדיוק כפי שהייתי רוצה.

 

לעתים חלים עיכובים , גם בים וגם באויר. אמנם חברת שילוח בינלאומי דואגת עבורי להכל, גם לשיחרור סחורה מהנמל, אך עד שאני לא רואה את הארגזים אצלי במחסן אני לא נחה לרגע.

 

אני בתקשורת רציפה עם נציגי שילוח בינלאומי, הם דואגים עבורי לכל התהליך מהרגע שהסחורה יוצאת מהמפעל ועד לרגע שהיא מגיעה לנמל בארץ ומשוחררת ישירות אלי.

 

ולכן לא סתם אני חבה את חיי לשילוח בינלאומי, שכן לא יכולתי להתנהל עם כל השילוח בעצמי. זו הרגשת ביטחון גדולה לדעת שיש מי שדואג עבורי לשילוח בינלאומי ושיש לי כתובת לפנות אליה.

 

כבן אדם שחייב שליטה על הכל, אני מרגישה קצת אבודה כשהמוצרים שלי בדרכם לארץ. אין לי שליטה ואני לא רואה את הדרך שהם עושים ולכן אני שמחה שיש לי על מי לסמוך ישעשה את זה עבורי.

 

כמובן שלקח לי זמן למצוא את חברת השילוח בינלאומי שאתה אני אוכל לעבוד לאורך זמן, כי לא רק הכסף קובע ולא רק המחירים חשובים. במקרה של שילוח בינלאומי, יש חשיבות רבה למקצועיות וקשרי לקוחות ולהבנה ושליטה מלאה של כל התהליך והגורמים הבירוקרטים בארץ ובחו"ל.

 

למזלי, מצאתי את חברת השילוח בינלאומי של דואר ישראל שהיא החברה האמינה ביותר והמקצועית ביותר בארץ.

 

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*