קרקס מדרנו בישראל | מופע לכל המשפחה | כרטיסים לקרקס – קרקס מדרנו

קרקס מדרנו בישראל | מופע לכל המשפחה | כרטיסים לקרקס – קרקס מדרנו

קרקס מדרנו בישראל | מופע לכל המשפחה | כרטיסים לקרקס – קרקס מדרנו

אחת החוויות הזכורות לכולנו מילדות היא קרקס מדרנוץ הרגע הזה בשנה בו היה מוקם אוהל ענקי ומפואר של קרקס  וכל הילדים שעברו וראו ידעו כי הגיע קרקס מדרנו ובקרוב יוכלו להגיע ולחוות את חווית הקרקס האדירה הזו.

בעבר הרחוק היו משלבים בקרקסים מופעים של בעלי חיים ואנשים. מי לא זוכר את הקופים שמתרוצצים ומצחיקים יותר מהליצנים, את הפיל הגדול שמובל באולם הקרקס ואת שאר בעלי החיים שמקפצים, מרקדים, קופצים לחישוקי אש בוערים, מסתובבים על גלגלי אופניים, מושלכים אל על באויר ועוד כאלה אטרקציות ואחרות. כולן נחלת העבר. המודעות בשנים האחרונות עלתה וגברה למזלנו לבעלי החיים. השמירה על בעלי חיים והנסיון להילחם בכל סוג של התעללות בבעלי החיים ובחוסר התנהלות נאותה עם בעלי חיים הדירה את כפותיהם של בעלי החיים מהקרקס. קרקס מדרנו למשל, הוא קרקס שאינו משתמש בסבלם של בעלי החיים ליצור מופע. בקרקס מדרנו משחקים ופועלים אך ורק אנשים, שחקנים וליצנים, פעלולנים, רקדנים ואמני גוף שונים המודעים למופעים ומביאים לקהל את האפשרות להציג מולם מופע מרהיב מיוחד ויוצא דופן מלא בתיחכום ופעלולים עוצרי נשימה שיותירו את הקהל המשתאה כך זמן רב. אין צורך עוד במופעי בעלי החיים, התנהלות לא נאותה ולא מוסרית זו שהיתה נהוגה במשך שנים בקרקסים היא נחת העבר. בקרקס מדרנו לא תראו התעללות בבעלי חיים וכל אוהבי החיות ולוחמי הצדק לחברינו ההולכים על ארבע יוכלו גם הם להגיע למופעי קרקס מדרנו ובלב שלם לחזות במופע מרהיב שמכבד את המין החייתי שכולנו אוהבים.

משחר ההיסטוריה החוויה של הקרקס הנודד היא דבר שהשתמר עד היום. יש משהו מיוחד וחגיגי , כמעט טקסי אפשר לומר בתקופה הזו שהקרקס מגיע לעיר, האוהל הדול מתרומם אל על ומוקם וההתרגשות בקרב כולם רבה היא. פעם היה זה צורך אמיתי של צריכת תרבות באזורים כפריים מרוחקים בהם לא היו מקומות בילוי כמו תאטרון וקולנוע. והקרקס הנודד היווה את הצורך הזה.היום קרקס מדרנו שנודד אף הוא ומגיע לכל אזור בארצנו ומקים את האוהל שלו וכולנו יודעים כי קרקס מדרנו כבר כאן, הוא חלק פעיל בתרבות הפנאי של כולנו.

 

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*