פיתוח בר קיימא | חזון קיימות | איכות הסביבה – ערכי הקיימות

פיתוח בר קיימא | חזון קיימות | איכות הסביבה – ערכי הקיימות

 

אנו יכולים לראות שערכי הקיימות זוהי גישה ודרך חיים אשר יש אותה בכל העולם.

וכן ערכי הקיימות תורמים גם לחיים מכל הבחינות, מבחינות כלכליות וחברתיות וכן מעוד בחינות.

 

החיים אשר מתנהלים גורמים להתדרדרות בכל מה שקשור בערכי הקיימות, ועל כן אנו יכולים לראות שזה מעין פגיעה ישירה, גם בצד החברתי וגם בצד הכלכלי. כמו כן נגרמת התדרדרות סביבה אשר נוצרת במהלך הזמן.

 

אם אנו נתבונן נכון על החיים ונדע להכיר את ערכי הקיימות וכן נתנהל לפי אותם ערכים אזי החיים יהפכו להיות חיוביים יותר במובן סביבתי, כלכלי, חברתי.

אנו גם יכולים לראות שאנשים משתדלים לנהל את איכות חייהם בצורה כזו שערכי הקיימות ישמרו ואינם יפגעו,

כמו למשל התפתחות והתקדמות של האדריכלות בצורה שהיא ידידותית וירוקה לסביבה.

אנו יכולים לראות שבישראל המצב הוא לא כלכך טוב במה שנוגע לזה, אך לעומת ארצות אחרות אפשר לומר שהמצב הוא יחסית טוב.

ישנם ערכי קיימות שהם בעצם על ידי משאבים מהטבע כמו למשל אנו יכולים לראות שנעשה שימוש בדוד והשימוש שלו נעשה על ידי קליטה של השמש.

 

ניתן לראות שערכי הקיימות מתקיימים גם בשמירה על הסביבה כמו למשל מיחזור של דברים שונים,  עיתונים, בקבוקים, וכ'ו,  גם הממשלה עוזרת לשמור על ערכי קיימות ומחוקקת כל מיני חוקים שונים.

ואכן השינוי אשר אנשים עושים בעניין של ערכי הקיימות הוא שינוי אשר נראה לעין, ואכן מבצעים אותו, כל אחד לפי רמתו שהוא מוכן.

 

כאשר מתנהלים ערכי הקיימות בדרך שהיא לפי הטבע אזי זה הדבר הכי חיובי ונכון שיכול להיות, מפני שעל ידי כך שום דבר אינו ניזוק, ונעשה שימוש שהוא נכון וטוב בעזרת הטבע.

 

נכון לימינו נהיה לערכי הקיימות משמעות שהיא מאד חזקה, המון דברים בהתנהלות החיים התחילו להשתנות ולהתנהל בצורה שהיא יותר חסכונית ויעילה, וכן שומרת על איכות הסביבה.

ככל שאנשים ישתדלו יותר ויותר לשמור על אורח חיים כזה אזי אין ספק שזה יהיה בסופו של דבר לטובת כולם, והעולם יתנהל בדרך שהיא יותר נכונה ובריאה.

 

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*