עיצוב אלבום דיגיטלי

עיצוב אלבום דיגיטלי

 

עיצוב אלבום דיגיטלי מגיע כיום במגוון של תוכנות פשוטות להורדה המאפשרות עיצובים מרהיבים ומרגשים על פי טעמכם האישי, בקלות במהירות ובעלות כספית סבירה.

כיום הודות לעיצוב אלבום דיגיטלי כל אחד ליצור ולערוך לעצמו אלבום תמונות דיגיטלי אישי ומעוצב, כך שגם התמונות הדיגיטליות שצילמנו יקבלו את הכבוד הראוי להן. הודות לתוכנה ייחודית אותה ניתן להוריד ללא תשלום, כל אחד יכול להעלות את התמונות הדיגיטליות שצילם, ולעצב אלבום תמונות דיגיטאלי לפי טעמו האישי, לקבל את אלבום התמונות מודפס תוך ימים ספורים. באמצעות עיצוב אלבום דיגיטלי התמונות מן הנייד או מהמחשב לא ייעלמו או ישכח ללא חוויית הצפייה והישיבה יחד עם חברים ובני משפחה בכדי להעלות ולשוחח על הזיכרונות היפים ומעוררי החיוך. בנוסף עיצוב אלבום דיגיטלי בעיצוב הוא מתנה ייחודית שיכולה להתאים לכל אדם, לכל אירוע ולכל תקציב.

בעיצוב אלבום דיגיטלי מדובר בספר תמונות ממשי, המכיל צילומים דיגיטליים שנבחרו ונערכו על ידיכם והוא מעוצב לפי טעמכם האישי.
את אלבום התמונות תוכלו לעצב באמצעות תוכנה לעיצוב אלבומים. התוכנה, אותה ניתן להוריד בחינם וללמוד בקלות, מאפשרת לכם להתאים את תוכן ואת מראה האלבום הן למושא המתנה והן לנושא האירוע.

על מנת לעצב ולהדפיס את אלבום תמונות דיגיטלי יש ראשית, להוריד את התוכנה לעיצוב ולהתקינה במחשבכם. לאחר מכן, יש לבחור את המוצר בו אתם מעוניינים (אלבום חתונה, אלבום שורשים, ספר תמונות של היריון ולידה וכדומה), ולערוך אותו בהתאם לרצונכם.
השלב השלישי והסופי מגיע רק לאחר שאלבום התמונות ערוך ומוכן להדפסה. בשלב זה, תידרשו לבחור את סוג הכריכה שיעטוף את ספר התמונות ואת סוג הדף עליו יודפסו הצילומים (מבריק או מט) ולשלוח להדפסה. אלבום התמונות יודפס על ידי מכונת דפוס מקצועית באיכות גבוהה וימתין לכם בנקודת איסוף מוסכמת או יישלח לביתכם על ידי שליח.

בתוכנת עיצוב אלבום דיגיטלי תוכלו לעצב אלבומי תמונות מ-א' ועד ת'. תוכלו לבחור אילו תמונות להכניס ובאיזה סדר. ניתן להקטין, להגדיל או לחתוך תמונות, לבחור את הרקע והצבעים של כל עמוד, את העיטורים הגראפיים, את המלל שיופיע בכל עמוד ועוד. הודות לאינספור אפשרויות העיצוב, כל אחד יכול ליצור אינספור אלבומים מקוריים, ואף אלבום תמונות לא יהיה דומה למשנהו.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*