עד פתח הבית -חברות שילוח בינלאומי

עד פתח הבית -חברות שילוח בינלאומי

שלוש שנים שהיא גרה בחו"ל, הרחק ממני. אחרי שגדלנו יחד, ועישנו הכל יחד, אחותי שצעירה ממני בקצת פחות משנה אחת עזבה יום אחד ונסעה הרחק. ואני נותרתי כאן בארץ עם געגוע ענק ולא יכולתי לשחרר.

 

בכל שבוע הייתי שולחת לה חבילה קטנה דרך חברות שילוח בינלאומי. בחבילה הייתי שמה לה בכל פעם משהו אחר של בית, או משהו שלי, כי ידעתי שככל שלי קשה בלעדיה לה קשה יותר בלעדינו במקום כל כך רחוק ולבד.

 

פעם אחת הכנתי חבילה ששלחתי באמצעות חברות שילוח בינלאומי והכנסתי לתוכה קליפות של תפוזים.

היתה לכך משמעות רבה בשבילה.

היא חולת תפוזים ובכלל פירות הדר, והעונה הזאת בשנה בארץ שבכל ירקניה מתחילים לצוץ ההדרים בדוכנים, הריחות המשכרים האלה, לא היו לה שם במקום הרחוק מאוד שהיא היתה גרה. אבל שום דבר לא יעצור אותי, בשביל מה יש חברות שילוח בינלאומי אם לא בכדי להשתמש בשירותיהם.

 

אז קילפתי כמה תפוזים ושלחתי אליה רק את הקליפות, אבל לא סתם. ולא רק בשביל הריח של ההדרים ובטח לא בשביל להתעלל…

אחותי היקרה מאז שהיינו ילדות, בכל שנה היתה קולפת תפוזים ואת הקליפו מייבשת, מסכרת ועושה מהם ממתקי קליפות תפוזים מרים ומתוקים גם יחד.

אני מעולם לא הייתי שותפה לתחביב הזה שלה ולא אהבתי את הממתקים האלה, אבל היא היתה פשוט מכורה לזה.

 

מאז שהגננת לימדה אותה בגן להכין את הממתק ההדרים הזה היא לא פיספסה ובכל עונה היתה מכינה כמות נדיבה של סוכריות קליפות תפוז ואוכלת להנאתה בכל הזדמנות. אני זוכרת עד היום את ריח קליפות התפוזים בכל הבית, גם בחדר המשותף שלנו.

 

וכך קילפתי מספר תפוזים והכנסתי לחבילה קטנה שנישלחה באמצעות חברות שילוח בינלאומי הישר לאחותי האהובה. אין להסביר במילים את האושר וההתרגשות שאחזו בה כשנחה בידיה החבילה מחברות שילוח בינלאומי שהגיעו עד אליה הרחק שם בחו"ל.

היא מספרת שכשפתחה את החבילה בעיניים עצומות עלה באפה הריח המשכר של קליפות התפווזים ועוד לפני שפקחה את עיניה לראות מה יש שם, היא כבר פרצה בבכי.

 

אחותי כבר שוב בארץ, אבל לא אשכח את התקופה הזאת שהיא היתה שם הרחק, ואת החבילות שהכנתי לה ושלחתי באמצעות חברות שילוח בינלאומי שעשו לה ולי את התקופה הזאת קלה יותר.

 

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*