סניקרס נשים – כבר לא אופנה חולפת

סניקרס נשים – כבר לא אופנה חולפת

נוחות, קלילות, הופכות כל הופעה למראה לא מתאמץ ומשחורר ויש בהן רמז לתחכום והמון סטייל.

סניקרס נשים כובשות שנה אחר שנה את מושג הטרנדיות, וממשיכות לככב במגזינים חניות אופנה ובחדרי הארונות שלנו.

 

איפה זה התחיל? באמצע המאה ה19 נוצרו נעלי הספורט לראשונה, היו מגוון צורות ודגמים, גבהים שונים וגירסאות רבות נוצרו במשך השנים, ובשנים האחרונות נעלי הספורט הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו ומעטים האנשים שלא מחזיקים זוג סניקרס בארון ולא בהרכח בשביל ספורט.

 

סניקרס נשים התחיל כמשהו בסיסי, כנעלי ספורט לריצה או לכושר, אבל לא תמיד היו סניקרס נשים באופנה וגם לא תמיד היה מקובל לנעול אותן בטח שלא ביום יום. בשנות ה70 התרחשה הפריצה הגדולה ומאז נשים נועלות סניקרס כאילו היו חברתן הטובה ביותר.

 

היום, קיימות המון חברות של סניקרס וכאלה שביססו את מעמדן ומותגי הסניקרס הגדולים ביותר שעולם נעלי הספופרט לא יכול להתקיים בלעדייהם ואין אחד שלא שמע עליהם. מותגים כמו קונברס, נייק, ואנס ועוד חברות מספקות דגמים חדשים בכל שנה והם מעצבי הדעה שלנו לגבי אופנת נעלי הספורט וסניקרס נשים.

 

למה נשים בוחרות דווקא בסינקס? סניקס משדרות סקסיות, קלילות, יש בהם מגע של אלגנטיות למרות שהן נעלי ספורט והם נוחות כמובן. אבל יש בהן משהו נוסף, קשה להסביר מה בדיוק, אבל זה שם, וכולן יודעות שזה קיים. אז לכן סניקרס לנשים בגלל עובדות אלו הפכו לטרנד עכשוי שנמשך כבר שנים ולא מראה סימני התפוגגות, ואולי אפשר להפסיק לקרוא טרנד  ולהתחיל לקרוא לו בשמו – חלק בלתי נפרד מחיינו, צו אופנה ופריט חובה בכל ארון נעליים.

 

מה רצוי ללבוש בשילוב עם הסניקרס? אמנם סניקרס נשים הן נעלי ספורט אבל יש בהן משהו אלגנטי, אז מה עדיף? תלבושת ספורט או שמלת ערב? כמובן שלא זה ולא זה. המושג ספוקט אלגנט נוצר בדיוק בגלל מקרים כאלו, כשנועלים את הסניקרס צריך לקחת בחשבון את שני הקטבים ולשלב בין שניהם. ג'ינס זרוק וחולצת ספורט, או איזה פריט אלגנטי עם מכנסיים זרוקות. ובכלל, שילוב של בגדים יומיומיים עם סניקרס נשים הולך טוב מאוד.

 

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*