סליקה בסלולר – גאונות ויעילות של עולם העסקים

סליקה בסלולר – גאונות ויעילות של עולם העסקים

 

העולם העסקי מתנהל היום במהירות וביעילות מטורפת. כל יום מתבצעות מיליוני רכישות של מוצרים שונים ומאחר ורוב העסקים מתנהלים היום באמצעות מכשירים דיגיטליים יש חשיבות מרבית למתן האפשרות לבצע סליקה בסלולר. בעוד בעבר רוב הרכישות היו מתבצעות באמצעות שטרות מזומן, או שיקים, לאט לאט נוצרה התרבות של תשלום באמצעות כרטיס אשראי. עם זאת, ככל שהתפתחו העסקים, נוצרה ההבנה כי לא מספיק לאפשר סליקה של אשראי במחשב או בחנות הפיזית אלא יש לאפשר ניידות של אנשי המכירות ולהוסיף סליקה בסלולר.

הפיתוח היה יעיל באופן חסר תקדים. מדובר על התקן קטן אשר מחברים לטלפון הנייד ובאמצעות הורדת אפליקציה ניתן לבצע את הסליקה בסלולר. מדובר בפיתוח מהפכני אשר מייעל ומשדרג את עולם העסקים אף יותר. כך למשל אדם שמוכר אוכל למקומות עבודה. הוא יכול להגיע עם מארזים של מנות בקופסאות פלסטיק ורק לאחר שהאדם שהזמין את המנה מסתכל על תוכן הקופסא ומוודא שזו המנה שהזמין, יושיט את כרטיס האשראי שלו למוכר וזה יחייב את האשראי שלו באמצעות סליקה בסלולר ביתר קלות. דוגמא נוספת לחשיבות של סליקה בסלולר היא מכירת יינות בוטיק. כאשר מדובר ביין הגיע עד בית הלקוח, הרבה פעמים אין קשר ישיר בין איש המכירות הטלפוני ובין השליח אשר מביא את היין. מאחר ומשלוחי יינות הם כבדים, התרבות של שליח המגיע עד הבית נפוצה ומוכרת.

כאשר השליח מגיע לבית הלקוח יכול הלקוח לבחון את תעודת המשלוח במעמד קבלת המשלוח ולוודא שכל היינות שהזמין לרבות הסוגים והמינים הם כפי תעודת המשלוח ורק אז להושיט לשליח את כרטיס האשראי על מנת שיבצע סליקה בסלולר במעמד המסירה. דוגמא נוספת וחשובה של סליקה בסלולר אשר מקלה מאוד את הניהול של עולם העסקים הוא חיוב עבור מוצרים בזמן ירידים שונים. בדרך כלל הירידים האלה מתקיימים כך שמקימים שולחן ועליו מציעים את המרכולת למכירה. בכלל שמדובר בדוכן נייד, הרבה יותר קשה להציב את מכונת סליקת האשראי הרגילה ולכן סליקה בסלולר מהווה פיתרון יעיל, נוח וזמין לבעל הדוכן.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*