נדל"ן | פרויקטי יוקרה |  Israel Brothers – האחים ישראל

נדל"ן | פרויקטי יוקרה | Israel Brothers – האחים ישראל

האחים ישראל -חברת הנדלן המצליחה ביותר

 

האחים ישראל הם חברת נדלן אשר נחשבת מבין החברות המצליחות ביותר, חברה זו נמנית בין חברות הבנייה הפרטיות הגדולות ביותר והמובילות ביותר בישראל.

האחים ישראל הם בעלי מוניטין רב של שנים רבות ומשנה לשנה הצלחתם הולכת וגוברת, החברה של האחים ישראל מתמחה בפרויקטים רבים שהיא בונה ואכן פרויקטים אלו נחשבים כמורכבים ומרשימים ביותר.

 

בשנת 1964 החלה חברת האחים ישראל את פעילותה, ובעקבות כך שהיתה הצלחה משמעותית לחברה אזי הרחיבה החברה את פעילותה והתחילה לבנות פרויקטים רבים נוספים בכל רחבי הארץ, כמו כן הצלחתה של חברה זו היה בבניית פרויקטים אשר נבנו ברחבי אירופה.

אין ספק שבמהלך כל שנות העשייה חרטה חברה זו על דגלה ערך של מצוינות וקידום בכל הקשור בתחומי הבנייה.

 

החברה הירושלמית ידועה כחברה בעלת הצלחה בכל הקשור בהקמתם של פרויקטים שונים, בין אם זה פרויקטים שנבנים בארץ ובין אם זה פרויקטים שנבנים בעולם, הפרויקטים כוללת בנייני מגורים ובנייני מסחר שונים,כמו כן נשמרת יציבות איתנית וכלכלית אשר מתקיימת לאורך שנים.

האחים ישראל מתמחים בבנייה שהיא ירוקה וחכמה, אשר מתאימה גם לאקלים הישראלי, הכל תוך כדי שמירה על התקנים המקובלים אשר נחשבים ברמה גבוהה הן בארץ והן בעולם.

 

האחים ישראל דוגלים בשיטת הבניה הירוקה ואכן בנייה שנעשית באופן זה היא הליך של שילוב מודרני אשר משלב בין יצירת סביבת מגורים איכותית וטובה שבריאה לדיירים המתגוררים באותם מבנים, לבין שמירה על הסביבה ועל כל המשאבים הטבעיים.

 

הבנייה הירוקה עושה שימוש בידע ובטכנולוגיות מתקדמות תוך שימוש בחומרים שהם נחשבים כידידותיים לסביבה, אין ספק שתפיסת עולם ותפיסת חיים לפי שיטת החיים הירוקה גורמת להנות מיתרונות רבים, זה יכול להתבטא בבידוד תרמי אשר מאפשר חיסכון גדול באנרגיה, שיפור התאורה הטבעית, עידוד של נושא מחזור דברים, צרכי תחזוקה מינימליים ועוד.

עבור חברת האחים ישראל שימוש בבנייה ירוקה הוא הזדמנות טובה בכדי להתחשב בסביבה ולהעניק לקהל הדיירים ולקהילה המתגוררת באותם מבנים להיות נתונים תחת איכות חיים גבוהה יותר מהרגיל, ועל כן כה חשוב עבור האחים ישראל להקפיד שאופן בנייתם יתבצע תחת הנהלים של שיטת בנייה ירוקה החל מהשלב של תכנון אדריכלי מוקדם ועד לשלב של פיתוח המגורים בבית.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*