מכונת נספרסו במבצע – תמריץ

מכונת נספרסו במבצע – תמריץ

 

בכל תקופה בעבודה אני נוהגת לבצע תחרות בין העובדים על מנת לתת להם תמריץ למכור יותר ולהשתפר. על מנת ליצור את התמריצים האלו אני מחפשת בדרך כלל מתנות שעובדים אוהבים ומעריכים ויוצרת איזה שהוא מדרוג. מתנה על מי שמכר הכי הרבה באותו שבוע ממוצר מסוים, מתנה למי שמכר הכי הרבה באותו החודש ומתנה למי שמכר הכי הרבה באותו רבעון. על מנת לשמור על מתח מכירות גבוה ולגרום לעובדים שלי לתת את המקסימום, יצרתי אווירה מאוד מגובשת וכיפית כך שלמרות שהם בתחרות אחד עם השני לגבי כמות המכירות הם עוזרים אחד לשני ונשארים חברים מאוד טובים. מדובר באוכלוסיה צעירה אשר לרוב היא אנשים משוחררים אחרי צבא או סטודנטים ולכן הם רגילים להיות עייפים מאוד כל הזמן.

החלטתי שהמתנה של שיא המכירות בחודש הזה תהא מכונת נספרסו במבצע. למרות שאני רוצה להשקיע בעובדים שלי ואני לא רואה סיבה לקנות מכונת נספרסו במחיר מלא כאשר יש מכונת נספרסו במבצע. הרי המבצע אינו מעלה ואינו מוריד מאיכות המכונה. התחלתי לחפש מכונת נספרסו במבצע אשר אקבל אישור מהמחלקת התקציב אצלי בעבודה לטובת הרכישה הזו. הרי זה עלול להיתפס כאילו אני משחדת את העובדים שלי לעבוד יותר טוב כשבפועל מה שאני מנסה לעשות זה להעלות את רמת המכירות שלהם על ידי תמריצים לגיטימיים. הסברתי למנהלת התקציב במחלקת משאבי אנוש שכאשר מדובר במחלקת מכירות, זוהי המחלקה החשובה ביותר משום שהיא זו שמכניסה כסף לחברה, הלכה למעשה.

ולכן, יש לחשוב כל הזמן על פתרונות יצירתיים ולכן יש חשיבות גם למתנות עבור מי שמוכר הכי הרבה על מנת שהוא יקבל תמריץ להמשיך להיות מצוין והשאר יקבלו תמריץ להתחיל להזיע. רכישה של מכונת נספרסו במבצע זהו באמת סכום שהוא בטל בשישים עבור החברה שלנו. מילא היה מדובר על מכונה במחיר מלא אבל כאשר מדובר על מכונת נספרסו במבצע, מדובר על מחיר מעולה אשר בפועל כל מוכר בחברה יכול להרשות לעצמו אבל הסטטוס של לקבל את המכונה בעבור עבודה קשה שווה את כל המאמץ.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*