מטבחים- לדעת ממה להזהר כשקונים מטבח חדש

מטבחים- לדעת ממה להזהר כשקונים מטבח חדש

ענף המטבחים בתנופה בשנים האחרונות ואנחנו הצרכנים רק מרוויחים מהעניין, התחרות גדלה, יותר ויותר יצרני מטבחים מופיעים ומגוון האפשרויות עצום. אך התחרות הגדולה וריבוי היצרנים יכולה להוות גם בעיה כאשר המון אנשים, גם כאלה שלא ממש מומחים במקצוע, מזהים את הצמיחה ורוצים לקחת חלק בחגיגה. בשביל לא ליפול על אחד מאלה צריך לדעת, מה לשאול, על מה להסתכל ואיך לגשת.

כל כך הרבה חברות, כל כך הרבה סוגים, כדי לעשות סדר, קודם כל צריך לבחור סגנון מסוים ולהתמקד בו. כדי לעשות את זה, קודם כל נבין מה הוא הסגנון שהכי מתאים לבית שלנו, איזה מטבח ישתלב הכי טוב בקו העיצובי של הבית, שהרי מטבחים הם חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי של הבית. לאחר מכן נחפש בקטלוגים של הסגנון שאנחנו רוצים את המטבחים שהכי אהבנו, נלמד את הנושא, נבין מה הסגנון משדר, והכי חשוב להסתכל בכמה שיותר תמונות תמונות ותמונות.

אחרי שעשינו את זה אפשר ללכת לחנויות המטבחים. כאשר אנחנו ניגשים ליצרן מטבחים נצטרך לשים דגשים על הדברים הבאים, קודם כל, והכי חשוב הוא לבקש לראות עבודות קודמות, אם בעל המקום מהסס ומנסה להתחמק, צריכה להידלק אצלכם נורה אדומה. כאשר נראה עבודות שנעשו כבר נצטרך לבדוק את הדברים הבאים, יציבות וגימור.

איכות העבודה נמדדת גם על פי החומרים וגם על פי איכות העבודה, יציבות הארון חשובה מאוד כמו כן דלתות המטבח והפתיחה והסגירה של המגירות. תעברו על אלה ובדקו האם הם נפתחים בצורה מדויקת שקטה, יציבה או שמה הם עושים רעשים ורמזים של התחלה של התפרקות.

עוד דבר שצריך לשאול את היצרן הוא מה הם החומרים ומהיכן הם מגיעים, למשל, חומרי הפרזול- חשובים מאוד שיהיו איכותיים שהרי הם מקבעים את המגירות והדלתות במקום ומהווים את הצירים והמסילות, אם לא יהיו איכותיים בלאי הארון יגביר קצב וכבר לאחר זמן קצר יתחילו החריקות והסטייה מהמסלול. לכן עדיף לבחור בחומרים איכותיים המיוצרים באירופה, שאלו את היצרן מהי החברה ובררו עליה באינטרנט, כך גם לגבי העץ.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*