מטבחים- איך לבחור מטבח חדש לבית? מדריך

מטבחים- איך לבחור מטבח חדש לבית? מדריך

לפני כל החדרים בבית, המטבח הוא במקום הראשון. החדר המושקע ביותר, שעולה הכי הרבה כסף, דורש הכי הרבה תכנון וגם היפה והמורכב ביותר בבית הוא המטבח, וחשוב מאוד לדעת ולעשות את הכל כמו שצריך כאשר בוחרים מטבח חדש לבית.

בחירה ועיצוב מטבחים היא משימה מורכבת, חילקנו אותה למספר שלבים מרכזיים שיעזרו להבין ולהפוך את המשימה לברורה, קלה וכיפית יותר.

השלב הראשון הוא לתכן את המטבח החדש באופן ידני ולפרטים. קחו דף ועט התיישבו במטבח הקיים ורשמו מה אתם לא אוהבים מה אתם רוצים לשנות, ואיך הייתם בונים אותו היום אם הייתה לכם את האפשרות. לאחר מכן קחו דף חדש ותכננו ותציירו היכן יהיה כל פריט במטבח החדש, מקרר, כיריים, תנור ואפילו דברים קטנים יותר כמו מיקרוגל או מיקסר.

השלב השני הוא בחירת התקציב והעץ. לאחר שתכננו את הטבח הגיע הזמן להתחשב עלויות של מטבחים ולהבין איזה מטבח אנחנו יכולים להרשות לעצמנו. קודם כל נגדיר רף מסוים לתקציב, המטרה היא לתכנן הכל כמו שצריך כדי לא לחרוג. קודם כל נחשב את עלויות המכשירים החדשים שנקנה כמו מדיח, מיקרו, מקרר וכו.. לגבי עלויות העץ והשיש אנו נצטרך להתייעץ עם איש מקצוע ואת השלב הזה נעשה כאשר נלך לחנות מטבחים.

סוגי העץ מתחלקים לכמה נפוצים ואנו נדבר על הנפוץ ביותר, עץ מלא הוא האיכותי והנפוץ ביותר ולא סתם, הוא יכול להיות עשוי משלל סוגים של עץ. איכותו טובה מאוד והיא נמדדת על פי צפיפות הסיבים של העץ, אך הצפיפות מודדים לפי משקל וככל שהמשקל גדול יותר כך הצפיפות גדולה יותר והעץ נחשב ליותר איכותי.

גם בחומרי הפרזול חייבים להתחשב בבניית מטבחים והם מהווים חלק חשוב במטבח ולוקחים חלק גדול במחיר. ישנם המון חברות שמייצרות את החלקים מהברזל שמחזיקים את הארונות ומשמשים כמסילות למגירות. עדיף להשקיע בחלקים איכותיים ולבחור בחלקים אשר מיוצרים באירופה ולא בסין, שאלו את המוכר מה היא החברה שמייצרת את החלקים ובדקו עליה בגוגל. חברות סיניות אמנם זולות יותר אך יכול להיות שלא יעמדו בעומס ויהרסו את המטבח אחרי מס שנים בודדות.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*