מחפשים אחר חופשה מושלמת? -נופש בארץ

מחפשים אחר חופשה מושלמת? -נופש בארץ

 

הצורך בהפוגה מלחץ חיי היומיום מוכר וידוע לכל אחד, במיוחד באופן שבו מתנהלים החיים בארץ כאשר לחץ ועומס תמידיים רובצים על כולנו. העצירה של המירוץ המתמיד וההתמודדות המתמשכת עם חרדות כלכליות, קשיים משפחתיים ואישיים, עומס בעבודה ואף החרדה הקיומית במדינתנו מחייבים כל אחד לקחת פסק זמן ולצאת לחופשה.

כאמור, החיים הפכו ליקרים מאוד במדינת ישראל והאפשרות של טיסה ליעד בחו"ל לטובת חופשה הופכת עם השנים לפרויקט קשה למימוש ויקר מאוד. הדבר נהיה אף מסובך יותר כאשר מדובר בחופשה משפחתית עם ילדים אשר מייקרת אף יותר את העלויות.

וכך נופש בארץ הפך לפיתרון האולטימטיבי עבור הצורך בהפוגה מחיי היומיום אך במחירים סבירים ושנדרשת היערכות סבירה יותר לממשם. יתרה מכך, יש יתרון נוסף בקיום החופשה בארץ והוא עזרה לעסקים ולכלכלה הישראלית לצמוח. ככל שנשארים בגבולות המדינה עסקי התיירות השונים לרבות מלונות, צימרים, מסעדות, אתרים בטבע ומוזיאונים מרוויחים וכך גם מממשים את הצורך בהפוגה מהמירוץ היומיומי וגם עוזרים לעסקים מקומיים להתפתח כלכלית.

הנופשים בארץ רבים ומגוונים אשר מותאמים לכל סוג פעילות: בין אם מעוניינים בנופש השם דגש על מנוחה ובין אם מעוניינים בנופש מלא פעילות ותנועה. בנוסף, מאחר ויש נוף משתנה בארץ אפשר לארגן נופש בנוף ירוק ופורח או נופש מדברי ויבש. כך למשל נופש בצפון הארץ בגליל או בגולן אשר משלב שהות באחד הצימרים בישובים שבאזור. הנופש יכול להיות בפורמט של מנוחה בלבד או משולב עם פעילויות שונות כמו טיולים בחיק הטבע, אבובים וקייאקים. לעומת זאת, אפשר לנסוע לנופש בדרום הארץ ושם לטייל במסלולים שונים בהרי אילת או לחילופין להתמקם בבית מלון עם בריכה ולנוח רוב היום. וכך גם לגבי נופש בים המלח המאפשר מחד לנוח ולשחות בו ומאידך לטייל במסלולים שונים מסביב. בנוסף אפשר גם לבחור בנופש אורבני ואז לנסוע לירושלים ולקיים סיורים שונים בעיר העתיקה ואף סיור קולינרי בשוק מחנה יהודה או להזמין חדר בבית מלון ביפו ולסייר ברחביה וברחבי תל אביב.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*