מחיר שמיכת פוך | שמיכות | שמיכה- שמיכת פוך

מחיר שמיכת פוך | שמיכות | שמיכה- שמיכת פוך

שמיכת פוך

עונת החורף בשיאה ומצריכה לא מעט הכנות מראש. על מנת ליהנות מהחורף יש צורך במלאי של בגדים חמים, גרביים איכותיות, מגפיים וכובעים המיועדים לחורף, מגני אוזניים וצעיפים. החלק שמגן יותר מכל על הגוף בלילות החורף החמים הינו שמיכות הפוך. שמיכות פוך הן למעשה תוצר של ברווזים או אווזים שנעשה שימוש בנוצות שלהם. כל עוד השמיכה עשויה מנוצות אמיתיות מדובר בשמיכת פוך. ישנן שמיכות רבות העשויות חומרים סינטטיים למיניהם אולם לא מדובר בשמיכת פוך אמיתית.

שמיכת הפוך הינה למעשה בין הכיסויים האיכותיים והאהובים ביותר על רבים ולא בלי סיבה. שמיכות הפוך הן אלו המעניקות את החום הרב ביותר ומציעות הנאה רבה לגוף. כמו כן מדובר בשמיכות המעניקות את הכיסוי האיכותי והמחמם ביותר לגוף כך שלא נכנס קור והאדם מקבל את הכיסוי המלא במשך כל הלילה. אין ספק כי שמיכות הפוך הינן בין ההמצאות הפופולאריות ביותר בשל יכולת ההגנה שלהן על הגוף.

בבחירת שמיכת פוך חשוב לוודא ממה היא עשויה. כיום ישנה מודעות הולכת וגוברת לחשיבות השמירה על הסביבה ובשל כך אנו עדים ליותר ויותר שמיכות המיוצרות מחומרים סינטטיים. השמיכות המיוצרות מחומרים סינטטיים אינן עשויות מנוצות של ברווזים או אווזים אלא מחומרים שונים וסינטטיים למיניהם. חשוב לציין כי אמנם החומרים הסינטטיים אינם מעניקים את אותה התחושה שמעניקות שמיכות הפוך אולם מדובר באיכות לא פחות גבוהה.

גם בין שמיכות הפוך השונות ישנם הבדלים מהותיים. שמיכות פוך למחצה או שמיכות פוך העשויות רק מהחלק החיצוני של הנוצות מעניקות תחושות שונות. שמיכות פוך העשויות נוצות מלאות הן כבדות יותר ואילו שמיכות פוך העשויות מהמוך בלבד – הוא קצה הנוצות, הן השמיכות המעניקות את החום הרב ביותר. חשוב לבדוק באיזה סוג שמיכת פוך מדובר לפני שקונים שמיכה מסוימת. ישנן שמיכות המערבות נוצות וחומרים אחרים. מחירן יורד אך כך גם איכות החום שהן מעניקות.

אין ספק כי בבחירת שמיכת פוך משפיעים באופן משמעותי על איכות החיים ולכן בחירת השמיכה צריכה להתבצע בצורה סבלנית ובאכפתיות.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*