מחיר לימוד שחיה לילדים | אימון שחיה | בריכת שחייה – לימוד שחיה לילדים

מחיר לימוד שחיה לילדים | אימון שחיה | בריכת שחייה – לימוד שחיה לילדים

מחיר לימוד שחיה לילדים | אימון שחיה | בריכת שחייה – לימוד שחיה לילדים

אין כמו לימוד שחיה לילדים בכל גיל כדי לפתח ילד בריא ומאושר. לימוד שחיה לילדים מקנה לילד לא רק ידע טכני כיצד לשחות במים, הוא גם מאפשר לו סביבה נעימה ובטוחה להתפתחות. המים הם כלי נפלא לילדים בכל הגילאים. גם ילדים בעלי צרכים מיוחדים יכולים להנות מלימוד שחיה לילדים. בגלל שהמים עוטפים ומגנים על כל המערכות בגוף, הם מאזנים את החושים ומפתחים את הילד שמרגיש נינוח ומפוקס יותר בתוך המים מאשר בסיבה הטבעית.

ילדים הסובלים מבעיות קשב וריכוז או אוטיזם בכל רמה שהיא יכולים להרוויח רבות מלימוד שחיה לילדים. כמובן שלימוד שחיה לילדים בעלי צרכים מיוחדים דורש התכוננות שונה, ישנם מאמני שחייה לילדים שלמדו ורכשו כלים מיוחדים המותאמים ללמד שחייה ילדים אלו. הם מלמדים באופן פרטני את הילדים ומשחקים אתם במים, מקנים להם תחושת ביטחון ומנטרלים עבורם את כל הגירויים שמפריעים להם לתקשורת ולקשב מחוץ למים. המים מהווים במה מותלחת לריכוז ועשייה לילדים אלו, הם מאפשרים לגוף ולמוח להירגע ובצורה שלווה ונקייה מגירויים מאפשרים להם להתפתח דרך השחייה במים.

לימוד שחיה לילדים בעלי צרכים מיוחדים התפתח מאוד בשנים האחרונות, ורמטפלים רבים לומדים אימון במים. הידרטרפייה הוא תחם נפוץ כיום ומאפשר סביבת עבודה במים ויכולת למידה טובה יותר מאשר מחוץ למים. המים אוספים את הילד ומערכת העצבים שלו שלעתים נפגעת כאשר הגירויים החיצוניים רבים ולא מותאמים לילד בעל צרכים מיוחדים.

גם ילדים בעלי נכויות שונות שאינם יכולים להפעיל את גופם ואינם מתפקדים באופן עצמאי מחוץ למים, ימצאו שקל להם יותר לפעול פיזית בתוך המים בגלל המשקל הגוף שפוחת ואינו מכביד על הגוף. התנועה במים קלה יותר ומאפשרת מיגוון רחב יותר וחופש תנועתי גדול יותר ולכן לימוד שחיה לילדים בעלי נכויות מאפשר כלי טיפולי של ממש עבור אותם הילדים.

אם כן, לימוד שחיה לילדים אינו רק לימוד טכניקת השחיה והוא נותן מיגוון רחב של דרכים טיפוליים לילדים בעלי צרכים מיוחדים שיכולים להתפתח בצורה זו וללמוד בסביבת מים טיפולית ובטוחה.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*