מזגני אלקטרה- לעבור את הקיץ בשלום

מזגני אלקטרה- לעבור את הקיץ בשלום

מזגני אלקטרה הפכו להיות מותג ושם דבר אצלנו בבית.

 

לאחר שהתנסינו עם מזגנים מסוגים שונים והתיאשנו מתיקונים חוזרים ונישנים בימי הקיץ החמים, פגשנו לראשונה את מזגני אלקטרה אותם התקנו בביתנו החדש.

 

הקיץ האחרון עבר עלינו בקלילות ובהנאה עם מזגני אלקטרה שפעלו בביתנו יומם וליל במסירות ובמקצועיות, כך שכמעט לא הרגשנו את הקיץ.

 

כל אחד שנכנס אלינו הביתה כשמזגני אלקטרה פעלו , התפעל מהמיזוג הנעים בבית ולא רצה לעזוב את פתח ביתנו.

 

והנה מגיע שוב הקיץ ואתו גלי החום הצפויים, שטעימות ממנו כבר קבלנו לא מכבר. כמה נעים ומרגיע לדעת שיש לנו על מי ועל מה לסמוך גם הקיץ הזה. מזגני אלקטרה יאלצו לעבוד שעות נוספות אצלנו בבית שחי ללא הפסקה בכל שעות היום.

 

מכיוון שגם אני וגם בן זוגי עובדים מהבית, מזגני אלקטרה פועלים בחדרי העבודה שלנו וגם בסלון הבית גם בשעות הבוקר וכמובן בשעות הצהריים החמות ביותר כשהילדים שבים הביתה מבית הספר, מקבל אותם משב רוח קריר ונעים שמרגיע מיד את הקושי של הילדים בימים החמים הלא פשוטים של הקיץ.

 

כשחם כל כך כמו במדינתנו הלוהטת, בלתי ניתן לתפקד בלי מזגן איכותי שיאפשר לללמוד, לעבוד או לנוח בטמפרטורה נעימה.

 

מזגני אלקטרה עושים עבודה מצויינת ומאפשרים לנו , לכל בני המשפחה לשרוד את ימי השרב הקשים ביותר ולהמשיך את שגרת חיינו גם בטמפרטורות הגבוהות בחוץ, בזכות האיזון הנכון בתוך הבית כשהמזגנים פועלים.

 

גם בלילות, אנו מעדיפים לישון עם המזגן ולאפשר לעצמנו שינה רציפה ונעימה, כך שלמעשה, מזגני אלקטרה עובדים אצלנו בבית כל יום וכל היום בכל שעות היממה.

 

יש אנשים של קיץ ויש אנשים של חורף. אנשי הקיץ אינם סובלים מאוד מהחום, הם אוהבים לצאת לים, להשתזף בשמש הקופחת ואפילו להזיע.

 

אני אף פעם לא נמניתי עליהם על אנשי הקיץ. תמיד סבלתי מהחום ורק חיכיתי שיגמר ושיגיע כבר החורף. למזלי הכל השתנה מאז שהתקנו את מזגני אלקטרה בביתנו.

 

הקיץ נראה אחרת לגמרי עם המזגנים, החיים ממשיכים כשגרה וכשנעים בבית אפשר לעשות הכל בנעימים.

 

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*