מופע סטנד אפ חדש | כרטיסים ליעקב כהן | מחיר כרטיס – יעקב כהן

מופע סטנד אפ חדש | כרטיסים ליעקב כהן | מחיר כרטיס – יעקב כהן

יעקב כהן

 

יעקב כהן הוא אחד הסטנדאפיסטים הישראלים הותיקים והכי מצחיקים שאני מכירה. הבגרות של יעקב כהן וגילו הבוגר גורמים לסיפורים ולנושאים אותם הוא בוחר להצגות הסטנדאפ שלו להיות אמיתיות ונוטפות ניסיון אמיתי של חיים. וכמובן שהכי מצחיק זה להביט במראה על החיים האמיתיים שלנו, על אנקדוטות משעשעות בחיי היומיום.

במופע הסטנד אפ החדש שלו, מציע יעקב כהן , סיפורים משעשעים שגורמים לנו להביט על חיינו מנקודת מבט חדשה. לעזוב את הרצינות בצד. להפסיק להיות ביקורתיים כלפי עצמנו כי את זאת ממילא אנו עושים כל יום בחיינו, ולהתייחס לחיינו, גם לדברים הקשיפ, העצובים והמסובכים שבחיינו בצורה אחרת, קומית, עם המון צחוק, אהבה עצמית וקלילות. יעקב כהן בדרכו הקומית, מלמד אותנו להביט בעיניים חדשות על כל מה שסובב אותנו. על המשפחה, על זוגיות ועל ילדים במבט חדש, מפוקח אך קליל, סלחני ושמשאיר המון מקום להומור וצחוק.

יעקב כהן מאמין שרק בדרך זו של צחוק עצמי, הומור ונגיעה בכל הנושאים הכי קשים לנו נוכל להמשיך את חיינו בנוחות ובנינוחות. צחוק וביקורת עצמית דרך ההומור היא הדרך הטובה ביותר לדעתו של יעקב כהן לחיות את חיינו, להשתפר, להתקדם ולהתמודד עם משברים שנקרים בדרכנו, שכן רק בדרך קומית , קלילה ומשעשעת ניתן להתגבר , להסתכל לפחדים בעיניים, להכיל את כל החששות ולהשיל את כל המחסומים. יעקב כהן עושה זאת עבורנו במופע הסטנד אפ החדש שלו. הוא מביא בפנינו טיפול פסיכולוגי שלם במחיר של כרטיס אחד. ישיבה במופע הסטנד אפ של יעקב כהן תוביל כל אחד למספר מקומות. מקום אחד של חוויה, צחוק והנאב רגעית שתמיד יש לברך עליה. יום שצחקנו בו הוא יום לא מבוזבז. צחוק מאריך חיים. כל אלו אינן קלישאות והן נכונות לאורח חיים בריא ועשיר. הדבר השני שתקבלו בצפייה במופע של יעקב כהן , הוא הדרך לעבור את החיים הללו במצב תודעתי שונה מזה שיש לנו בדרך כלל. הלחץ, האשמה, הפחדים, הבושה, החששות, החרה , הביקורת, כל אלו הופכים בין רגע למשהו אחר בפרץ צחוק מתגלגל שמשאיר אותנו נינוחים יותר, רגועים יותר, סלחנים יותר ואוהבים יותר.

 

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*