מגשרים | גישור לשכת עורכי הדין | גישור גירושין – גישור

מגשרים | גישור לשכת עורכי הדין | גישור גירושין – גישור

קורסי מגשרים | גישור לשכת עורכי הדין | גישור גירושין – קורסי גישור

 

קורסי גישור הם קורסים אשר מעניקים ללומד אותם הכשרה מקיפה אשר מעניקה להם את הסמכות להיות מגשרים, המגשרים הם אלה אשר גורמים לפתרון של סכסוכים שונים, שיטה זו היא שיטה מוכרת ביותר אשר גורמת לסכסוכים שיפתרו באופן פשוט יותר ובדרך מהירה ללא כל סיבוכים וללא טרטור.

שכן ידוע העניין שכאשר הולכים לבתי משפט בכדי להגיע ליישוב סכסוכים ולפתרון אזי דבר זה אורך זמן רב ועלול להיות כרוך בריצות רבות.

בחלק מן הפעמים שולח בית המשפט את הצדדים המסוכסכים אל המגשר בכדי שהמגשר יעשה את העבודה ויצליח להביא את המצב לידי פתרון.

 

קיימים מוסדות לימוד רבים אשר יש בהם את הקורסי גישור, כל אחד מן המקומות ישתדל להעניק את הטוב ביותר עבור תלמידיו וידאג לכך שהתלמידים יקבלו את ההכשרה המקצועית ביותר שיש אשר תעניק להם בסיום הלימודים את האפשרות להפוך להיות מגשרים מוסמכים.

אלה אשר מגיעים ללמוד את תהליך הגישור הם לרוב אנשים מרגישים שיש להם את היכולות ואת הכוחות בכדי לעזור לאחרים, למעשה זוהי מעין שליחות מסוימת, לא כל אדם מרגיש שיש לו את הכוחות בכדי לעזור לאחרים, אך אלו אשר מודעים לכך שיש להם את האפשרות לעזור יכולים להגיע אל מרכזי לימודים אשר מלמדים בהם לימודי אימון וגישור וללמוד שם קורסי גישור וקורסים נוספים המעניקים לאדם את האפשרות לעבוד במקצוע זה.

 

לימודי הגישור הם אינם לימודים קשים, וכן הם נמשכים תקופת זמן קצרה, אם כן לאחר מספר שבועות ניתן לסיים את הלימודים הללו.

פעמים רבות אנשים אשר סיימו ללמוד את הקורסי גישור הופכים להיות בעלי תפקידים בכירים, עורכי דין מן השורה הראשונה, ואנשי מקצוע מובילים בתחום.

הקורסי גישור מתקיימים בהיקף של בין 10-12 מפגשים, כל מפגש אחד לשבוע, ובו יש גם התנסות בצד התאורטי וגם התנסות בצד המעשי אשר בו מגיעים למצב של הסתכלות מקרוב על מריבות וסכסוכים שונים ועל הדרך ליישב אותם.

 

לקורס זה ישנם מטרות מרכזיות והם:

רכישת מיומנויות וכלי עבודה בכדי לדעת איך להתנהל בצורה נכונה.

למידה של כלים ועקרונות בסיסיים בכדי לדעת כיצד לקיים תהליכים של משא ומתן.

לקבל לגישור ערך של כלי ושפה, לצורת התנהלות של דרך חיים ועוד.

 

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*