מגדל אלקטרה על הים

מגדל אלקטרה על הים

למה כדאי לכם לרכוש דירה בפרוייקט אלקטרה על הים?

פרוייקט המגורים אלקטרה על הים הינו אחד מהפרוייקטים החדשניים והמרשימים ביותר בישראל בשנה האחרונה. הפרוייקט יבנה בשכונת "פארק הים", שהיא עצמה הינה פרויקט הדגל של עיריית בת ים, והיא משקיעה רבות בפיתוח ובהקמה שלה. פרוייקט המגורים אלקטרה על הים יהיה במרחק של 5 דקות הליכה מהטיילת ומחוף הים, וכן ממש בסמוך לרכבת הקלה המתוכננת למקום זה.

כל השכונה מתוכננת בכדי להעניק למתגוררים בה איכות חיים גבוהה מאוד ואפשרות ליהנות ממגורים באזור המרשים והמיוחד ביותר בסביבה. מעבר לדירות עצמן, עליהן תוכלו לקרוא בהמשך המאמר, בסביבת הבניינים של פרוייקט אלקטרה על הים יוקם מרכז תעסוקה מודרני, מגוון רחב של פארקים למשפחות ולילדים וגישה ישירה אל חוף הים.

מגדל אלקטרה על הים, אשר יוקם בשכונת "פארק הים" בבת ים, הינו מגדל יוקרתי ומרשים מאוד אשר יוקם אל מול חוף הים המרהיב אשר במקום וייבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם הבנייה של ימנו. במגדל יהיו 25 קומות, בהן דירות בנות 2,3,4 ו-5 חדרים, ביניהן דירות גן, מיני – פנטהאוזים ודירות פנטהאוז מרשימות המשקיפות אל נוף עוצר נשימה שלא תוכלו למצוא כמותו במקומות אחרים.

כל הדירות מעוצבות בטוב טעם ובצורה אשר תתרום לאיכות החיים של הדרים בה, ולנוחות רבה, ללא קשר לגודל הדירה. טובי המהנדסים, האדריכלים והמעצבים עמלים על הפרוייקט בכדי להעניק לרוכשי הדירות את התמורה הטובה ביותר לכסף שלהם, בדיוק כפי שחברת אלקטרה מגורים עושה בכל פרויקט אחר עליו היא אמונה.

להיות קרובים למוקד העניינים, בלי לחיות ברעש וצפיפות

מגורים בפרויקט אלקטרה על הים יאפשר לכם להיות קרובים מאוד למרכז העניינים ולכל מה שאתם זקוקים לו, בין אם בבת ים עצמה ובין אם בתל אביב הקרובה מאוד (ותהפוך להרבה יותר קרובה ונוחה עם הרכבת הקלה שתוקם בסמוך לשכונה). יחד עם זאת, השכונה עצמה הינה שכונה שקטה ואיכותית מאוד, הכוללת נוף טבעי ומרגיע ואוויר צח אשר ללא ספק תורם לאיכות החיים של הדרים במקום.

 

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*