כך תנצלו את שטח החדר הקטן בצורה יעילה

כך תנצלו את שטח החדר הקטן בצורה יעילה

דירות קטנות וחדרים קומפקטיים הופכים לנפוצים יותר בשנים האחרונות, אבל זה לגמרי לא אומר שלא תצליחו לעצב אותם ביעילות ובדיוק כמו שחלמתם. מעט חשיבה יצירתית – ואתם שם

המשפט על כך שהגודל לא קובע, לא יכול להיות נכון יותר בכל הקשור לעיצוב חדרים. חלל גדול יכול להיות מנוצל בצורה מאוד לא נוחה, בזמן שחדרים קטנים עשויים להיראות נפלא עם מעט מאמץ וחשיבה מחוץ לקופסה. כל מה שצריך לעשות הוא להעניק לכל רהיט יותר מתפקיד אחד, לא לקחת כמובן מאליו אף מטר רבוע ולהיערך למחמאות. אלה פתרונות הריהוט שאנחנו מקפידים להשתמש בהם בעצמנו:

עיצוב דירה קטנה
כך תעצבו את הדירה הקטנה ותהפכו אותה למהממת

ארון עם מראה גדולה

בין אם תבחרו ארון פתיחה או ארון הזזה (למרות שארונות הזזה מומלצים יותר לחללים קומפקטיים), אל תוותרו על תליית מראה על דלתו החיצונית. ארון עם מראה מייתר את הצורך בפינת התארגנות, בייחוד אם החדר הקטן הוא חדר השינה שלכם, ולכן מפנה לכם קיר נוסף לצורך תליית מדפים, העמדת שידה או כל מטרה אחרת. בנוסף, בזכות ההשתקפות שנוצרת, ארון עם מראה עוזר ביצירת אשלייה של חלל גדול יותר.

פנו מדפים לטובת תלייה

אחרי שרכשתם ארון עם מראה, תוכלו למקסם גם את השטח הפנימי שלו על ידי העברת כמה שיותר פריטים לתלייה קומפקטית. טיפ מועיל במיוחד הוא לתלות שורת חישוקים של וילון אמבטיה על קולב אחד, ולתלות על כל חישוק גופיה או חולצה קצרה. כך תוכלו לעבור על הבגדים בקלות, וגם תפנו מקום לטובת פריטים גדולים וכבדים שלא ניתן לתלות.

קבעו מנורות קריאה לקיר

מנורה עומדת יכולה להפוך בקלות למכשול בחדרים קטנים, נוסף למקום המיותר שהיא תופסת. אם אתם זקוקים למנורת קריאה, בחרו כזו שניתן לקבע לקיר והשתדלו לוותר על פתרונות שיתווספו לסבך חוטי החשמל שלכם.

בחרו מיטה בעלת ארגז מצעים

רוכשים מיטה חדשה? אל תוותרו על ארגז המצעים שיכול לעזור לכם באחסון מצעי חורף עבים. אם המיטה הקיימת שלכם היא נטולת ארגז מצעים, רכשו קופסאות אחסון שניתן להציב תחתיה.

כל הסודות על עיצוב חלל קטן בבית.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*