חוגגים אירוע משפחתי? -אולם אירועים במרכז

חוגגים אירוע משפחתי? -אולם אירועים במרכז

 

בקרוב מאוד יחגוג סבי היקר יומ הולדת 90. זהו גיל מאוד מכובד וגדול, ובהחלט לא יומהולדת שעובר ללא חגיגה ראויה. אנחנו מתכננים לחגוג לו הפעם בצורה יוצאת דופן, לא עוד יומהולדת צנוע בארוחה משפחתית בבית, חשבנו על אירוע רציני, שיהיה בהיקף גדול יותר, אולי לשכור אולם אירועים במרכז, ולהזמין את כל בני המשפחה, ואת כל החברים והמכרים שאסף במשך כל תשעים שנותיו ולהפיק ארוע מקסים ובלתי נשכח.

החלטנו לקחת את המשימה הזו צעד אחד קדימה, מכיוון יום ההולדת יהיה בחורף, אנחנו צריכים כבר עכשיו לתכנן או לפחות להתחיל לתכנן אותו. למשל להחליט על מקום לאירוע, ומכיוון שנחגוג לו בדצמבר רצוי שיהיה זה מקום סגור, כדי לא לחשוש מיום גשום וקר. התחלנו לחפש אולם אירועים במרכז שיענה על כל הדרישות הללו. אנו מעדיפים מקום במרכז הארץ, כיוון שכך יהיה קל לכולם להגיע מכל האזורים בארץ.

סבא היקר שלי מכיר חברים ובני משפחה בכל הארץ מישובי הצפון ועד הנגב, כך שעדיף להחליט על נקודת אמצע באולם אירועים במרכז וכך כולם יוכלו להגיע בצורה שווה.כמובן שמדור גם בלא מעט אורחים בגילאים מבוגרים שיעדיפו לשבת בנוחות ואנחנו זקוקים לאולם אירועים במרכז מסודר ומכובד שיעניק פתרון נח ואיכותי לישיבה של האורחים במשך הערב, אולי פינות הסבה , לא בהכרח שולחנות אוכל. התחלנו לחפש ומצאנו מספר קטן של אולם אירועים במרכז שעונים על כלל הדרישות הללו.

מה שבטוח, זה שכאשר מדובר באולמות ארועים, רצוי להגיע למקום ולחוות אותו בלייב, מאוד קשה להתרשם אך ורק מתמונות. יש משהו באוירה של מקום שקורה רק כאשר עומדים בו פיזית, רק אז מרגישים האם זה אכן מתאים, אי אפשר להעביר בתמונות, את האנרגיות שיש למקום, החלל, המרחבים והאוירתיות. החלטנו על צוות של שלושה אנשים, המורכב גם מילדיו וגם מנכדיו של סבא , צוות זה יהיה אחראי על הראגון ובחירת אולם אירועים במרכז ומשם נתקדם הלאה לגבי תכנון הערב. זה מרגש ומסקרן לראות כיצד יקום האירוע שאנו כל כך מצפים לו.

 

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*