האם שווה לעבור לפריפריה למגורים בפרוייקט אכזיב?

האם שווה לעבור לפריפריה למגורים בפרוייקט אכזיב?

פרויקט אכזיב של חברת אלקטרה מגורים הוא ללא ספק אחד הפרוייקטים המסקרנים ביותר בעולם הנדל"ן כיום. מדובר בפרוייקט הזוכה לפופולאריות רבה, קודם כל בשל המקום בו יוקם הפרוייקט. פרוייקט אכזיב יוקם ממש על חופי אכזיב, באחד המקומות היפים ביותר בארץ, ויהפוך את הביטוי "מגורים על הים" להרבה יותר אמיתי ונכון. בפרוייקט הזה לא תקבלו "נוף לים" או "קו ראשון לים" אתם תהיו ממש על החוף, מה שיעניק לכם נוף מרהיב ועוצר נשימה מכל חלון בבית.

חשוב לציין כי בשל העובדה שהפרויקט יוקם ממש על החוף, הבניינים ייבנו מחומרים מיוחדים אשר מונעים בלאי של הבנייה בעקבות הלחות מהים, מה שיבטיח לכם מגורים בדירה איכותית ולאורך זמן רב ללא כל בעיה.

השקעה רבה בדירות עצמן

יתרון נוסף וחשוב מאוד של פרויקט אכזיב הינו ההשקעה בדירות עצמן. מפרט הדירות כולל שימוש בחומרים ברמה הגבוהה ביותר וכל דירה מתוכננת בצורה נכונה על ידי אנשי מקצוע מהטובים והמובילים בתחום. חברת אלקטרה מגורים, לה ניסיון רב בפרויקטים שונים בעולם הנדל"ן, הצליחה ליצור בפרויקט אכזיב שילוב מושלם בין אזור מיוחד ויוצר דופן ודירות ברמה גבוהה אשר יעניקו לכם את איכות החיים שתמיד חלמתם עליה.

אם כבר פריפריה, זה האזור הטוב ביותר בשבילכם!

אם אתם חולמים על מעבר לפריפריה, למקום בעל איכות חיים גבוהה יותר, ועלויות זולות יותר, אכזיב הוא המקום הטוב ביותר עבורכם. אתם נמצאים במרחק של כמה דקות נסיעה מתחנת הרכבת ומהעיר נהריה בה שני קניונים, אזור מסחרי ענק ומגוון רחב של פארקים לילדים, מוסדות חינוך איכותיים וכל מה שאתם זקוקים לו בכדי לחיות ברמה הגבוהה ביותר.

גם אם אתם עובדים באזור המרכז, המעבר לפריפריה ישתלם לכם. שימוש ברכבת יוביל אתכם לעבודה בנוחות רבה בכל יום, ותוכלו להעניק למשפחה שלכם איכות חיים שלא תמצאו במקומות אחרים.

אז למה אתם מחכים? פנו עכשיו אל חברת אלקטרה מגורים ובררו פרטים לגבי פרויקט אכזיב, תהיו בטוחים שזה ישתלם לכם.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*