גני אירועים במרכז- מה בעלי האולמות מסתירים ממכם

גני אירועים במרכז- מה בעלי האולמות מסתירים ממכם

למי מאיתנו שמכירים ולאלה שלא, לסגור אירוע בגני אירועים במרכז זה לא הדבר הכי פשוט, ישנם המום תחומים אפורים שלא מדברים עליהם אך הם יכולים להיות מכריעים כשמגיעה השעה, ותכלס? חייבים להיות בקיאים בכל נושא ונושא כדי לצאת מרוצים עם עסקה הוגנת. למה? כי יש דברים שמסתירים ממכם!

סגירת עסקה בגני אירועים במרכז, אז מה צריך לדעת?
הדבר הראשון שנחשב תחום אפור שלא מדברים עליו הוא רישיון עסק. ישנם גני אירועים במרכז שרשיון העסק שלהם לא בתוקף. כאשר סוגרים אירוע חייב לוודא לפני שאכן יש אישיון ואכן הוא בתוקף, דבר חשוב מאוד, גם מבחינת הביטוח, וגם מהבחינה המובנת מאליה. אל תוותרו והתעקשו לראות רישיון בתוקף, אם הרשיון תקין אך תאריך התפוגה שלו יגיע לפני תאריך האירוע שלכם, התנו בחוזה שבמקרה הרישיון לא יחודש בזמן האירוע לא יתקיים ללא שום עלות מבחינתכם.

עוד נושא שלא מדברים עליו הוא מוות מלצרים ומכוון בחניה. בגני אירועים במרכז ובאולמות אירועים בכלל יש הרגשה שצוות המלצרים כלול בעסקה, ואכן כך הדבר, אך לגבי כמות המלצרים על כל שולחן לא מדברים. זה אולי נראה נושא שולי אך שירות טוב באירוע זה אחד הדברים היותר חשובים לחוויה של האורך דבר שקשור ישירות לאווירה ולציון ולטעם הטוב או הלא טוב שהאירוע ישאיר ביום שאחרי. לכן דברו עם בעלי גני האירועים במרכז על הנושא הזה בפתיחות, קבעו מראש כמה מלצרים יהיו על כמה שולחנות והתנו זאת בחוזה. גם לגבי אדם שיעזור לאורחים להחנות את הרכב בזריזות ובלי עיכובים מיותרים.

חרקים ומעופפים, חודשי הקיץ הם חודשי השיא של המעופפים ובגני אירועים במרכז בזמן שהייה תחת כיפת השמים בהתחשב בעובדה שאחוזי הלחות עולים, היתושים נמצאים בכל מקום. אל תחכו ליום החתונה כדי לגלות שגן האירועים מלא בחרקים מעופפים, שאלו את בעלי האולם לגבי הדברת מזיקים והתחייבות על כך בחוזה.

אל תקחו שום דבר כמובן מאליו ואל תסמכו על מילה בלבד, זכרו שגם האנשים האמינים ביותר יכולים או לשכח או לגלות פרצוף אחר בהתקרב לתאריך החתונה, תכתבו הכל בכתב וכללו זאת בחוזה.

מזל טוב!

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*