גני אירועים במרכז לאירועי חורף – האם כדאי?

גני אירועים במרכז לאירועי חורף – האם כדאי?

כיום כמעט כל אותם גני אירועים במרכז הקיימים מציעים גם אפשרות לקיים בהם אירועים בעונת החורף. לרוב, גני אירועים במרכז כוללים סגירת חורף באמצעות אוהל ענק או אמצעים דומים וכך מאפשרים לקיים בהם אירועים מבלי לחשוש מגשם או מקור ביום האירוע. בנוסף, גני אירועים במרכז שכאלה מצוידים בפטריות חימום ותנורי חימום אחרים אשר ישמרו על האורחים כך שלא ירגישו בקור החורפי ויוכלו ליהנות מהאירוע ללא כל הפרעה.

אך האם זה באמת כדאי? האם בחירה בגן אירועים לאירוע בחורף היא באמת הבחירה הנכונה? קראו את המשך המאמר ותקבלו את התשובה.

מחירים זולים יותר בעונת החורף

אחד היתרונות הגדולים ביותר של גני אירועים במרכז לאירועי חורף הינו העובדה שבעונת החורף המחירים של האירועים באולמות הללו זולים משמעותית לעומת אירועים אשר מתקיימים בעונת הקיץ. בקיץ גני אירועים במרכז ברוב המקרים יקרים יותר מאולמות אירועים, ובחורף רבים מהם מציעים מחירים הרבה יותר זולים.

לכן, אם אתם חולמים על אירוע בתוך אחד מבין כל אותם גני אירועים במרכז, אך התקציב שלכם לא מאפשר זאת, תוכלו לפנות לאירוע בתאריכים בעונת החורף (אפילו בתחילת החורף בו יש פחות סיכוי לגשם) ותראו איך המחיר הופך להיות הרבה יותר זול ונוח.

מזג אוויר לא צפוי

למרות המחירים הזולים יותר, ישנן סיבות רבות אשר בגללן לא כל כך כדאי לקיים אירועים בעונת החורף בגן אירועים, והסיבות הללו קשורות כמובן למזג האוויר. למרות שבגן עצמו ישנה סגירת חורף, לעיתים ישנם גנים בהם החניה איננה מרוצפת ואז בחורף יש בוץ רב באזור ולעיתים רבות המעבר בין הכניסה אל המקום עד לכניסה אל השטח המקורה די מרוחקת, מה שיכול לגרום אי נוחות רבה לאורחים שיגיעו תחת גשם שוטף.

לכן, אירועים בגני אירועים בחורף כדאי לבצע רק בתחילת החורף ובסתיו, אם אתם מתכננים אירוע לתאריך שאמור להיות שיא עונת החורף עדיף לבחור באולם אירועים שיתאים לכם ובו תוכלו לקיים את האירוע מבלי לחשוש שגם שוטף, רוחות חזקות או קור עז יניסו את האורחים.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*