ביטוח מקצועי מחיר | ביטוח עסק | ביטוח מנהלים – ביטוח מקצועי

ביטוח מקצועי מחיר | ביטוח עסק | ביטוח מנהלים – ביטוח מקצועי

שני תחומים עיקריים מעסיקים את חיינו, בית ועבודה. החיים שלנו סובבים סביב המשפחה שלנו וביתנו ובחלקם השני סביב העבודה שלנו , משלח היד או המקצוע שלנו. שני פנים לנו , אישי ומקצועי וחשיבות רבה יש לשניהם.

בפן האישי אנו עושים הכל למען משפחתנו ומגדלים את ילדינו, משקיעים בהם ויוצרים עבורם סביבה מוגנת ובטוחה.עניין הביטחון הוא חשוב מאוד לכולנו ואנו נוהגים לשמור על כללי בטיחות בבית כדי שיעזרו לנו לשמור עלינו ועל ילדינו.

כך גם בפן המקצועי, אין ספק שאנו עושים הכל על מנת שנוכל לשמור על מקום עבודתנו , להתפרנס בכבוד והנאה ולהתקדם באופן מקצועי. גם על מקום עבודתנו אנו רוצים לשמור מכל משמר שכן זהו הנכס שמחזיק את חיינו האישיים, ומפרנס אותנו ואת ילדינו. ולכן חשוב לשמור גם על הביטחון המקצועי שלנו וזאת ניתן לעשות על ידי ביטוח מקצועי. לא רק בפן האישי שלנו אנו נתקלים בביטוח שישמור עלינו בעת צרה, גם בפן המקצועי אנו יכולים לדאוג לעצמנו אם רק תהיה ברשותנו פוליסת ביטוח מקצועי.

ביטוח מקצועי יכלול הגנה על כל הסעיפים המקצועיים שלנו ויגן עלינו בכל תסריט לא נעים שעלול לקרות ולפגוע בפרנסתנו. כמובן שאצל כל אחד המקצוע הוא שונה, העבודה שונה במהותה ויש הבדלים רבים גם בין שכירים לעצמאיים ובין עסקים פרטיים לעובדי חברה גדולה, אך לכולם ברור כי ביטוח מקצועי יהיה להם לעזר כאשר הדברים יקרו שלא בהתאם לתכניות, אם קרה מקרה מצער, נזק או כל ארוע אחר שעלול להזיק לפן המקצועי שלנו, הרי פוליסת ביטוח מקצועי תוכל להגן מפני הסתבכות בתביעות משפטיות או בהוצאות כספים רבים שאינם בכיסנו ובשל כך אנו עלולים להכנס לחובות גדולים. כל כך הרבה פעמים שמענו סיפורי בלהות על אנשים שעבדו שנים באותו המקצוע, וכמובן לא החזיקו בביטוח מקצועי ואז יום אחד כרעם ביום בהיר, נפל הדבר וקרה ארוע כלשהו שגרם לנזק רציני מקצועי, החובות שהם נכנסו אליהם גלשו כמובן גם לחייהם האישיים, וחייהם נהרסו וכך גם משפחתם. כל הנזק הכלכלי נבע מחוסר בהגנה כלכלית ביטוחית כגון ביטוח מקצועי, ולכן חשיבות ביטוח זה היא גדולה.

 

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*