ביטוח מקצועי | מחיר ביטוח מנהלים |ביטוח שכיר- ביטוח מנהלים

ביטוח מקצועי | מחיר ביטוח מנהלים |ביטוח שכיר- ביטוח מנהלים

ביטוח מנהלים

ביטוח מנהלים זוהי הדרך של האדם בכדי להצליח לחסוך חסכונות המשמשים אותו עבור הפנסיה העתידית שלו. כל אדם מגיע בגיל מסוים לגיל אשר בו הוא יוצא לפנסיה ופורש מן העבודה.

בכדי שיהיה ניתן להמשיך להתנהל מבחינה כלכלית טובה גם לאחר הפרישה אזי ישנו צורך ברכישת ביטוח מנהלים המקנה לאדם את כל האופציות והאפשרויות השונות להמשיך להתפרנס בכבוד בכל שלב בחיים.

סכום הפנסיה אשר מקבל המבוטח בכל חודש זהו סכום קבוע ומעוגן ואיננו מושפע כלל מתנודות שונות כמו שינוי בממוצע תוחלת החיים של האדם אשר משפיעה על גובה הפנסיה של המבוטחים שזה עתה חתמו על ביטוח מנהלים.

 

ביטוח מנהלים זהו ביטוח אשר מעניק ביטוח חיים, על ידי כך יכול המבוטח לכלול בחוזה האישי שלו סעיפים שונים אשר יכולים להיות רלוונטיים לגביו.

כמובן שקיים הבדל בין ביטוח מנהלים של עובד שכיר בחברה לבין ביטוח מנהלים של עוסק עצמאי.

עובד שכיר המבוטח בביטוח מנהלים חולק את תשלומי הפרמיה החודשית עם המעסיק שלו. כל אחד מהם מפריש סכום חודשי לטובת ביטוח מנהלים כאשר כל סכום מוגבל באחוזי תקרה קבועים הן לעובד והן למעסיק. המעסיק יכול להוסיף גם סעיפים כגון פיצויים לפרמיה. ואילו העוסק העצמאי מפריש לעצמו סכום חודשי שמוגבל בתקרת גג קבועה.

כאשר ישנו ביטוח מנהלים ונעשות הפקדות כספים אזי הם מורכבת מהפרשת עובד והפרדת מעביד כאשר הניהול הוא שישנם כספים ההולכים עבור פיצויים, עבור תגמולי עובד, תגמולי מעביד, וכן רכישת ביטוח אובדן כושר עבודה.

עובדים רבים זקוקים לביטוחי מנהלים משום שזהו הביטוח אשר מעניק להם את החיים הנכונים והטובים לאחר שהם יוצאים לפנסיה בגיל מבוגר.

ביטוח זה דואג גם למשפחתו של המבוטח במקרה של מוות.

 

הביטוח מנהלים הוא איננו ביטוח אשר נועד רק עבור אלו העוסקים במשרת מנהלים, אלא גם עבור כל אלו העובדים כשכירים בעבודות שונות.

ואכן ישנם תוכניות ביטוח רבות כאשר כל אחת מהם מאפשרת ללקוח לקבל את אשר מגיע לו.

ביטוח מנהלים נועד במיוחד עבור אלו העובדים בעבודה מסוימת ורוצים לקבל את כל ההטבות השונות הקיימות.

ביטוח מנהלים זהו ביטוח אשר ידוע בשמו המסחרי, ביטוח עבור שכירים והוא זה אשר מהווה תחליף פנסיוני לזה שהיה קיים בעבר.

 

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*