ביטוח למטפלים | ביטוח אחריות מקצועית | בעלי מקצוע – אחריות מקצועית

ביטוח למטפלים | ביטוח אחריות מקצועית | בעלי מקצוע – אחריות מקצועית

אחריות מקצועית

 

אחריות מקצועית הוא ביטוח אשר מעניק כיסוי מלא לאלה אשר עוסקים במקצועות חופשיים וזאת משום שאדם אשר עוסק במקצועות החופשיים יכול להיות נתון וחשוף לתביעות של לקוחותיו.

כיום ישנם מקצועות רבים אשר נחשבים כמקצועות חופשיים בין אם זה עורכי דין, רופאים, רואי חשבון, מתווכים, אדריכלים,מהנדסים ועוד אנשים אשר עוסקים במקצועות המוגדרים כמקצועות חופשיים.

כאשר האדם עובד בעבודה עם לקוחות אזי עליו לדעת שהוא נתון לתביעות היכולות להתקיים נגדו, ובכדי למנוע את התביעות הללו ולהמשיך לעבוד בראש שקט עליו לרכוש ביטוח אחריות מקצועית.

ביטוח זה מעניק כיסוי מלא ונותן הגנה מלאה ועל ידי כך גם כאשר מטופלים מגישים תביעה עדיין יכול המטפל להמשיך לעבוד בראש שקט.

 

תלונות יכולות לנבוע עקב כך שאדם היה אצל רופא וקיבל טיפול אך הטיפול איננו היה מספיק נכון וטוב, והמטופלים מרגישים שנעשתה מולם רשלנות ועל כן הם תובעים את המטפלים שלהם,בכדי שאותם מטפלים יוכלו להיות בראש רגוע ואינם יצטרכו להיות נתונים תחת חשש רב בכל פעם שמטופל הולך לתבוע אותם.

רופאים רבים נתונים לתביעות משום שישנם מטופלים אשר מרגישים שהטיפול שהרופא העניק להם איננו היה טיפול טוב מדי.

כמו כן כל אדם אשר עוסק במקצוע חופשי עלול להיות נתון תחת תביעות, אף כאלו אשר עוסקים ברפואה שהיא אלטרנטיבית ועל כן האחריות מקצועית זהו ביטוח כה חשוב.

 

הכיסוי הביטוחי מוענק עד לגובה של גבול האחריות שמסוכם עם חברת הביטוח ושנקוב בפוליסה.

למעשה אחריות מקצועית זוהי הדרך אשר שומרת ומגינה על המטפלים.

כיום יש מודעות רבה לזכויות של אזרחים, וכל אדם אשר איננו מקבל את הטיפול אשר רצה יודע שאינו צריך להסס ושהוא יכול להגיש תביעה נגד אותו מטפל אשר ביצע רשלנות בעת עבודתו, אף אם אותה רשלנות נעשתה בתמימות לב.

 

ישנם תוכניות ביטוח שונות שקיימות בשוק, כל אחת מאותם תוכניות משתדלת להעניק את הטוב ביותר וזאת משום שכל חברת ביטוח רוצה שלקוחותיה יהיו מרוצים וירכשו דרכה את הביטוח שלהם, ועל כן טרם בחירתכם בתוכנית ביטוח מומלץ לבדוק את תוכניות ביטוח אחריות מקצועית, ולבחור בזו שתהיה הטובה ביותר עבורכם ותענה על דרישותיכם.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*