ארונות לחדר שינה- האחסון המושלם

ארונות לחדר שינה- האחסון המושלם

 

ארונות אשר ייעודם הוא לחדר שינה צריכים להיבחר על פי מספר אמות מידה אשר יסייעו לכם לדעת איזה ארון יהיה המתאים לכם ביותר. הארונות הללו משמשים לביגוד, אבל לא רק: הם לרוב ישמשו גם לאחסון מצעים, ובגדים של העונה הסמוכה: בגדי חורף בקיץ ולהיפך. לכן, ארון שמטרתו הוא לאירוח בחדר שינה צריך להכיל מספר תאים המספיק לא רק לצרכי הביגוד העכשוויים אלא גם לכל מיני צרכים עתידיים שמימושם הוא בשבועות ובחודשים הקרובים.

ארונות לחדר שינה – קווים בסיסיים לדמותם

גודל הארון – ארונות לחדר שינה של רווקים, נשואים, זוגות המתגוררים יחדיו, דירת שותפים.

מבנה הארון – ארון קטן מרובה מדפים ותאים, ארון גדול עם מעט מדפים ותאים, וכד'.

עיצוב הארון – על טהרת הצורות המרובעות, על טהרת הצורות העגולות, וכד'.

פרמטרים אלו מבחינים בין ארון מסוים לבין משנהו, ונדרשים לבירור לפני שרוכשים ארונות לחדר שינה. כעת, נברר מה עומד מאחורי כל אחד מהם בעת בחירתם בטרם גיבוש נוסחתו הסופית של הארון שלכם.

גודל הארון

גודלו של הארון נגזר ממספר המשתמשים בו. כך, למשל, בתחום הילדים – אם במשפחה גדלים 1-2 ילדים יהיה זה ארון בגדים שונה לחלוטין מארון המיועד לשימוש של 5-10 ילדים. מספר הדלתות יהיה שונה, וכמוהו גם מספר התאים מבעד לכל דלת.

מבנה הארון

מבנה הארון תלוי באופן ישיר בצרכים שלכם, ובתכולת האחסון שלכם. תכולת אחסון רבה הן בכמות והן בסוגי הביגוד תחייב שהארון יהיה מאובזר בהמון מדפים, ואילו ארון המאכלס בגדים רבים אך שאינם מחולקים להרבה סוגים, יצריך שהוא יהיה גדול מידות, אל לא עשיר מאד במדפים ביחס לגודלו.

עיצוב הארון

ארונות לחדר שינה מצריכים עיצוב המתאים לבית בו אתם מתגוררים. בית אשר העיצוב שלו כפרי או עתיק יכיל כנראה ארונות שונים מאלו של זה המודרני או האורבני. עיצוב ארונות לחדר שינה תלוי גם בגודל החדר בו הארון מתארח. בחדר קטן יש נטייה שהארון יהיה כהה ובחדר גדול – הנטייה היא לבחור ארון בהיר. מבחינת אור וצל, זה מה שצריך על מנת לאזן בין צבעו של הארון לגודלו של החדר, ובכך לתרום תרומה מכרעת לעיצובו של החדר באמצעות הארון החדש.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*