ארון במבצע | ארונות הזזה | ארון בגדים – ארונות הזזה במבצע

ארון במבצע | ארונות הזזה | ארון בגדים – ארונות הזזה במבצע

ארון במבצע | ארונות הזזה | ארון בגדים – ארונות הזזה במבצע

אחד הטרנדים החמים ביותר בעיצוב הבית הוא התקנת ארונות הזזה. במקומות רבים ניתן למצוא ארונות הזזה במבצע כזה או אחר, וכבר ממש לא מדובר בעיצוב השמור לעשירים בלבד. מה מייחד את ארונות ההזזה ומה הופך אותם לאטרקטיביים כל כך עד כדי שבכל פעם שבה מוצעים ארונות הזזה במבצע הם נחטפים במהירות?

ראשית, חשוב לזכור ולדעת שארונות ההזזה משקפים תפיסה עיצובית חדשה של האופן שבו מאחסנים דברים בבית. אמנם ההבדל העיקרי בינם לבין ארונות רגילים, בעלי דלתות נפתחות, הוא שדלתות ההזזה נעות על ציר רוחבי של הארון, אך הבדל זה מאפשר להפוך חללים ייעודיים בדירה לארונות קיר אסתטיים להפליא תוך שימוש בשיטת ארונות ההזזה.

העובדה שדלתות ארונות ההזזה, גם של ארונות הזזה במבצע, אינן נפתחות לתוך חלל החדר, הופכת אותם לאטרקטיביים במיוחד עבור מי שמתגורר בדירה קטנה במיוחד. עבור מי שגר בדירת חדר או בדירת שני חדרים, כל סנטימטר רבוע משמעותי להתנהלות השוטפת של החיים. לכך, ניתן להוסיף את הסגנונות הרבים שמוצעים בשוק ארונות ההזזה. בכל מקום שבו מוצעים ארונות הזזה במבצע נוכל למצוא מגוון סגנונות – ארונות מעץ טבעי, ארונות בעלי דלתות זכוכית, ארונות מקושטים, ארונות מצוירים ועוד רבים.

ארונות הזזה, בייחוד ארונות ההזזה החדשים, הם בעלי מנגנון פתיחת דלתות שקט במיוחד. כאשר פותחים את הארון ניתן לשמוע איוושה קלה של תזוזת גלגלי הארון על מסילת האלומיניום. ניתן למצוא במקרים רבים שבהם מוצעים ארונות הזזה במבצע שעל הדלתות הותקנו גם בולמים המונעים טריקה של הדלתות על דופן הארון. הבולמים הללו ימנעו סגירה של דלת הארון על אצבע של ילד קטן.

ארונות הזזה במבצע המוצעים כיום בשוק מכילים פתרונות אחסון רבים, לא רק עבור בגדים. ישנם ארונות בעלי מנגנון אחסון מובנה לקרש הגיהוץ. מנגנון זה מאפשר הוצאת קרש הגיהוץ אל מחוץ לארון ההזזה והחזרה שלו תוך קיפולו, עם סיום הגיהוץ. אחד היתרונות הבולטים של ארונות הזזה הוא באפשרות להתאים את גודל חללי האחסון בו לצרכים המדויקים שלכם.

כאשר אתם מחפשים ארונות, חפשו ארונות הזזה במבצע. ישנם מבצעים רבים ובאמצעותם תוכלו לרכוש ארון שימושי, יעיל ומעוצב בדיוק לפי טעמכם האישי.

 

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*