אכזיב הוא אחד המקומות היפים והפחות מוכרים בארץ

אכזיב הוא אחד המקומות היפים והפחות מוכרים בארץ

אכזיב לא רק מקום יפיפה אלא גם עם משמעות יהודית עמוקה ומשמעות היסטורית לעם ישראל. מקום מושלם לבילוי עם הילדים, גם להעשיר את הידע וגם להנות מרוגע ושלווה שקשה למצוא היום במדינת ישראל. באכזיב שתי שומרות טבע מדהימות המשתרעות על מרחבים ענקיים. ובקרוב הולכת לקום שם הפתעה שתטיב עם אנשי הצפון או עם אנשים שהתאהבו בצפון וחושבים על מעבר.

לאט לאט מבלי שנשים לב תוכנן ואושר לו מקום חדש שלא נראה כמותו במדינת ישראל. אכזיב הוא לא מקום רגיל, מעטים המקומות בארצנו שהם גם עוצרים נשימה ביופיים, גם נמצאים על רצועת חוף בתולית נקייה מעבודת מעשה ידי אדם וגם עטופים בשתי שמורות טבע נדירות ביופיים עם מגוון רחב של בעלי חיים. בעצם.. לא מעטים, אין בכלל. אכזיב הוא המקום היחיד.

ההרגשה במקום היא של חו"ל מי שטייל בחופים בברצלונה ירגיש את אותה התחושה כאשר הוא ירד בפעם הראשונה לחוף באכזיב. המבנים הארכאולוגים שמקיפים את האזור, ביחד עם החוף הנקי מזיהומים וממי שפכים, הופכים את המקום לנדיר ולא רק בגלל יופיו אלא גם בגלל העובדה שבארצנו הקטנטונת אין חופים נקיים ממגע אדם כמו החוף הזה.

החיות הנדירות שחיות באזור הן מחזה מרהיב, בחודשי הקיץ נקבות צבי הים עולות אל החוף כדי להטיל את בייצהן ויותר מ- 40 זנים שונים של דגים מתרכזים בשוניות הצנועות שנמצאות קרוב לחוף. אך בשנים האחרונות המצב לא מזהיר, נקבות צבי הים נמנעות מלעלות אל החוף בגלל פעילות של ציד אכזרי ולקיחת בייצהן ממקום הטלתן. בני אדם יכולים להיות יצורים מסוכנים למקומות שכאלה וכאשר הולכים לבקר במקום ביפיפה שכזה יש לנהוג בו בזהירות רבה ולכבד את ההתנהלות הטבעים של אכזיב.

בשנת 94 אושר פרויקט מגורים ענק ממש קרוב אל קו החוף, ושם אתם יכולים לגור, בן כל הטבע היפה הזה, בתוך המקום השמור הבתולי הזה, שם אתם יכולים לגור. ממש בתור שמורות הטבע, בין צבי הים לחול הנקי, הולכת לקום שכונת ענק שמתפארת ב- 30 בנייני מגורים בין 6 ל 9 קומות, ולכם, ממש על קו החוף, מול המים התכולים, אתם יכולים לחיות, אתם עם משפחותיכם, ואתם עם עצמכם.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*