איך להוזיל את המחיר לפני שבוחרים אולמות במרכז?

איך להוזיל את המחיר לפני שבוחרים אולמות במרכז?

אם אתם מתכננים אירוע בקרוב, וכבר יש אולם אחד מבין כל אותם אולמות במרכז בו אתם רוצים לקיים את האירוע שלכם, הגעתם אל המקום הנכון.

לא משנה באיזה מבין כל אותם אולמות במרכז אתם בוחרים, חשוב מאוד שתדעו כיצד להתמקח על המחיר (או לפחות לנסות) ולהוזיל את העלויות כמה שרק ניתן. זכרו כי ההוצאה על אולם האירועים הינה ההוצאה המשמעותית והגדולה ביותר לקראת האירוע, ולכן חשוב לתכנן אותה נכון ולנסות להקטין אותה כמה שרק אפשר מבלי לפגוע באיכות של האירוע, וכך לצמצם את הסיכוי לכך שתסיימו את האירוע בהפסדים כספיים.

פנו לאולם כמה שיותר מוקדם

ככל שתשריינו תאריך לאירוע מוקדם יותר, כך תהיה לכם אפשרות לקבל מחיר טוב ומשתלם יותר. כמעט כל הבעלים של אולמות במרכז מעדיפים לתפוס "ציפור אחת ביד מאשר שתיים על העץ" ולכן יעדיפו לסגור איתכם על תאריך לאירוע, גם אם הוא לעוד זמן רב, ובמחיר זול יותר, מאשר לקחת את הסיכון לכך שהם יגיעו סמוך למועד האירוע מבלי לסגור אירוע לאותו היום.

לכן כדאי מאוד להתחיל בחיפוש אולמות במרכז ובחירה של אולם מוקדם ככל האפשר, וכך ההתמקחות על המחיר תהיה קלה יותר ומראש הצעות המחיר שתקבלו יהיו הרבה יותר משתלמות.

מה כלול במחיר?

לעיתים לא תצליחו לקבל הוזלה במחיר שיציע לכם בעל האולם, אך כן תוכלו לשכנע אותו להכניס למחיר עוד כמה שירותים אשר יוזילו את ההוצאות שלכם על האירוע. למשל – בר אלכוהול. אם הוא לא יהיה כלול במחיר תצטרכו להוציא עוד כמה אלפי שקלים עבורו, ולכן אם תצליחו לקבל אותו מהאולם כלול במחיר המנה תוכלו לחסוך הוצאה משמעותית לקראת האירוע שלכם.

כמובן, זה לא חייב להיות רק אלכוהול, ישנו מגוון רחב של תוספות אשר יש לשלב באירוע ואם תמצאו אולמות במרכז אשר מציעים לכם את התוספות הללו במחיר המנה, הדבר עשוי להיות משתלם מאוד. במיוחד עבור תוספות יקרות יחסית כמו הגברה ותאורה, בר קינוחים מפואר, עיצוב ייחודי של האולם ועוד.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*