איך בונים אתר אינטרנט – שאלה בסיסית בבית הספר

איך בונים אתר אינטרנט – שאלה בסיסית בבית הספר

 

ניתן לראות שמערכת החינוך מעדכנת את תכנית הלימוד שלה בכל תקופה בהתאם לשינויים שמתרחשים בחברה ובעולם ועושה את ההתאמות הנדרשות על מנת להיות רלוונטית. כך למשל בעבר לא היה כל דגש על לימוד מחשבים והם התרכזו רק ללימוד של מגמה מוגברת אשר עוסקת בעיקר בלימוד תכנות והבנה עמוקה של כתיבת קוד ושפות תכנות אחרות. עם זאת, ככל שהתפתח עולם האינטרנט והפך להיות החלק המרכזי בחיים של כולנו והיום לא ניתן לעשות כמעט דבר בלי האינטרנט. לפיכך עברה מערכת החינוך שינוי גדול והכניסה את השיעור "איך בונים אתר אינטרנט?" כשיעור בסיסי שכל תלמיד בכיתה ה' צריך ללמוד.

ישאל השואל מדוע דווקא את השיעור "איך בונים אתר אינטרנט?" ולא שיעור אחר המסביר על דרכי חיפוש באינטרנט וייעול העבודה באינטרנט. התשובה הרווחת תהיה שאתר אינטרנט מהווה היום את הפנים של כל עסק, אדם וחברה המעוניינים לקיים קשרי מסחר או תקשורת עם העולם. אז כמו שמלמדים את התלמידים שיעורי אזרחות על מנת שיהיו אזרחים טובים יותר, כך גם יש ללמד אותם איך בונים אתר אינטרנט על מנת שידעו כיצד לשווק את עצמם בצורה נכונה יותר וישימו לב לדברים שיש להימנע מהם בבניית אתר אינטרנט.

השיעור של איך בונים אתר אינטרנט הפך לשיעור יסוד אשר רואים בו כמקביל לשיעורי מתמטיקה והיסטוריה. מאחר והעולם השתנה, מדובר בכלי מהותי שיש להקנות לתלמידים על מנת שיוכלו לצאת לעולם הגדול כאשר הם יודעים איך ליצור פלטפורמה שתמקם אותם במקום טוב בין אחרים המתחרים בהם. התחום שעוסק בשאלה איך בונים אתר אינטרנט יכול להילמד בהרבה צורות וכיוונים. יש חשיבות לדעת למי להתאים אותו כל פעם. הילדים של היום שולטים ביד רמה בתפעול אתרים באינטרנט אבל לא בהכרח בהבנה של איך בונים אותם ומה יש לעשות על מנת לקדם דבר זה או אחר. לפיכך יש ללמד אותם יותר על המהות שמעוניינים להשיג באמצעות פעולות מסוימות ופחות את דרך הביצוע שלהן משום שהיישום מאוד פשוט עבורם.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*