אחריות מקצועית | ביטוח מנהלים | ביטוח אחריות מקצועית- ביטוח מקצועי

אחריות מקצועית | ביטוח מנהלים | ביטוח אחריות מקצועית- ביטוח מקצועי

ביטוח מקצועי

ביטוח מקצועי הוא ביטוח אשר נועד לכל בעל מקצוע על מנת שיהיה ניתן להיות מחוסים ומוגנים נגד נזקים ועל מנת שיהיה ניתן לחסוך עבור העתיד.

כל בעל מקצוע אשר יש לו במהלך עבודתו קשר ישיר עם הלקוחות יודע בוודאי שלקוחות יכולים להיות הפכפכים מאד פעמים רבות, לעיתים לקוחות יכולים להיות מרוצים מן השירות אשר ניתן להם ולעיתים הלקוחות יכולים לא להיות מרוצים ומבחינתם נעשתה רשלנות כלפיהם ועל כן הם תובעים את המטפלים אשר הגישו לפניהם את אותו טיפול רשלני כביכול.

לשם כך יש צורך להיות מבוטחים בביטוח מקצועי אשר מעניק את אותה חסות ואת אותה הגנה ושמירה.

אם היה מצב והלקוחות אינם מרוצים מן השירות הניתן לפניהם אזי הם יכולים למצוא את עצמם נתונים בתביעות משפטיות וזאת לאחר שהאשימו אותם ברשלנות מקצועית.

לשם כך כה מומלץ וכה חשוב לרכוש פוליסת ביטוח מסוג ביטוח מקצועי.

אך אם כן מיהם הללו אשר צריכים לרכוש ביטוח מקצועי?

ביטוח מקצועי הוא ביטוח אשר כל בעל מקצוע אשר עוסק במקצוע חופשי צריך לרכוש אותו משום שהוא זה אשר מכסה אותו נגד הוצאות המשפט.

הוצאות המשפט הם הוצאות אשר יכולות להגיע לידי סכומים גדולים מאד, ועל כן יש צורך לדעת להתמודד מול כך ולכסות את עצמכם בביטוחים אשר מעניקים לכם את האפשרות להמשיך להתנהל בעבודה בראש רגוע וללא כל חששות.

ביטוח מקצועי מעניק לבעל המקצוע הגנה הן ביחס לתביעות שמוגשות במשך תקופת הביטוח והן בתביעות המוגשות לאחר תקופת הביטוח, אך מתייחסות למקרי ביטוח שאירעו במהלך תקופת הביטוח. ביטוח מקצועי מעניק גם כיסוי ביטוחי רטרואקטיבי לבעל המקצוע. משמעות הדבר היא שאם הוגשה נגדו במהלך תקופת הביטוח תביעה על רשלנות מקצועית ביחס למקרה שאירע עוד לפני תקופת הביטוח, אך המקרה לא היה ידוע לו בזמן שבו רכש פוליסת ביטוח מקצועי – הוא זכאי לכיסוי ביטוחי.

אם כן כל אדם אשר נכנס לעבוד עליו לרכוש ביטוח מקצועי אשר יעניק לו את החסות ואת ההגנה הרלוונטיים עבורו.

לאחר רכישה זו ניתן להתנהל בעבודה תחת ידיעה שישנו ביטוח מעולה העומד מאחוריכם לאורך כל הדרך.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*