אולמות במרכז – האיזור הכי מבוקש

אולמות במרכז – האיזור הכי מבוקש

 

עד שהחלטתי להתחתן, לא היה לי מושג על כל עולם האולמות במרכז והאימפריה שנוצרה סביבם. בעצם נוצרה איזו שהיא אימפריה שלא מדברים עליה בכל מה שקשור לחתונות אשר יצא מכל פרופורציה. עולם החתונות הופך כל התקשרות עם ספק למנוף כלכלי בלתי מוצדק אשר נותן לספק לכאורה אישור לגבות עלויות מוטרפות לחלוטין עבור השירות שלו רק בגלל שמדובר בחתונה. כך למשל עם עולם הספרים, ככל שתגיע אליהם מישהי שתגיד שהיא צריכה תסרוקת מפוארת לטובת איזה שהוא אירוע מהעבודה הם יתמחרו את העבודה בסכום מסוים אבל ברגע שיתברר שמדובר באירוע חתונה והיא הכלה המחיר עבור אותה התסרוקת יוכפל ואף יהיה פי שלוש. כך גם באולמות במרכז. ברגע שנפגשים עם אחראי האירועים באולם ומסבירים כי מדובר בחתונה, מיד המחיר מאמיר באופן לא פרופורציוני לשום דבר. המצוקה אף הופכת להיות חמורה יותר כאשר מדובר באירוע אשר רוצים לערוך באולמות במרכז.

בגלל שהריכוז האנושי במדינה ממוקם בעיר באזור המרכז, העלויות מטפסות בהתאם. והדבר אף מחמיר כאשר מדובר באולמות בתל אביב. כך ניתן לראות בהשוואת מחירים פשוטה בין אירוע שמתקיים באולם מסוים בתל אביב לעומת אותו אירוע שיתקיים באולם בעיר אחרת ובהשוואה לעיר שרחוקה יותר. השיקול המכריע של בחירת אולם מתוך אולמות במרכז הוא עניין הנוחות. אין מה לעשות. אנשים לא אוהבים להרחיק באמצע השבוע בנסיעות ארוכות בפקקים כך שאחרי שהם יום שלם בעבודה הם עוד צריכים לנסוע רחוק לטובת אירוע שהרבה פעמים בכלל לא מעניין אותם ואין להם שום רצון להגיע.

כאשר אירוע מתקיים באולמות במרכז הם בדרך כלל יכולים להגיע הביתה אחרי העבודה, להתקלח, לנוח קצת ואז להתארגן ולהגיע לאירוע כמו שצריך. כך למשל מישהי שהוזמנה לחתונה שנערכת בראשון לציון והיא עובדת בפתח תקווה ומתגוררת בחולון. היא יכולה לצאת מהעבודה קצת קודם, להגיע חזרה הביתה, לנוח ולהתקלח ואז לנסוע ישירות לאירוע. גם אם יהיו פקקים הנסיעה לא תיערך יותר מארבעים וחמש דקות. לעומת זאת אם האירוע היה מתקיים באולם בצפון הארץ הנסיעה הייתה עלולה להיות מספר שעות.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*