סליקה באינטרנט | סליקה | סליקת אשראי- שירותי סליקה

סליקה באינטרנט | סליקה | סליקת אשראי- שירותי סליקה

שירותי סליקה

אנו חיים במציאות אשר בה הטכנולוגיה מתקדמת ומתפתחת מעת לעת, בעבר לא היו אופציות כה רבות ועל כן היה זה קושי לבצע רכישות באופן פשוט אך כיום האופציות כה גדלו והתרחבו וניתן לראות שכיום רכישות יכולות להתבצע אף בעזרת סליקה.

שירותי סליקה זוהי אופציה ודרך אשר מעניקה זאת.

באמצעות האינטרנט שיש כיום ניתן ליצור המון קשרים עסקיים באופן קליל ופשוט, אותם קשרים נתמכים במרבית הפעמים על תשתית של כרטיסי אשראי.

שימוש הנעשה על ידי כרטיס אשראי באינטרנט זהו שימוש נוח וקל ביותר אשר מצריך אתרים רבים להפעיל שירותי סליקה ובאמצעות אותם שירותי סליקה מתקיים כל תהליך הרכישה.

שירותי סליקה הם תוצר של הסכם שנחתם בין ספק הסחורה לבין חברת האשראי. הסכמים אלה מאפשרים את הנוהל שלפיו חברת האשראי מעבירה את הכסף למספק הסחורות, למרות שהלקוח מחויב בתשלום רק במועד מאוחר יותר. חשוב לזכור ששירותי סליקה אינם מופעלים רק בסביבת אינטרנט.

כיום כאשר מעבירים כרטיס אשראי נעשית קריאה של הפס המגנטי החרוט על הכרטיס ועל ידי כך ניתן להעביר באופן ישיר נתונים לחברת הסליקה, מכונת הסליקה קוראת באופן מהיר את פרטי הכרטיס ובכך מתקיימת הרכישה ללא כל קושי וללא טווח זמן ארוך.

הרווח שיש לחברות הסליקה משירותי סליקה שהן מציעות לספקי הסחורות וללקוחות הוא מסכום הכסף המגולם ברווח הסליקה – מההפרש שיש בין העמלה שהתקבלה מספק הסחורה לבין העמלה הצולבת שגובה חברת האשראי מן החברה שמספקת את השירותי סליקה.

בישראל ישנם מספר חברות סליקה אשר מעניקות שירותי סליקה מתקדמים של כרטיסי אשראי ברשת האינטרנט.

כל בעל עסק אשר רוצה להעניק ללקוחותיו חיים פשוטים וקלים מאפשר להם לבצע רכישות שונות על ידי סליקה, בכך נהנים לקוחות החברה מאותם השירותים וכן גם בעל העסק עצמו מרוויח מכך משום שמתבצעות רכישות רבות יותרו בכך גודלת הכנסתו.

לעיתים מתרחש מצב שאין לאנשים כוח ללכת לחנויות בכדי לבצע רכישות ועל כן הם מעוניינים לבצע את הרכישות דרך האינטרנט.

כאשר ניתנת אפשרות זו אזי יכולים אנשים לשבת בביתם ולבצע את הרכישות על ידי האינטרנט באמצעות שירותי סליקה שעומדים לטובת הלקוחות.

 

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*