מי הזיז את הכסף שלי? -הלוואות מיידיות

מי הזיז את הכסף שלי? -הלוואות מיידיות

מי אמר שכסף לא גדל על העצים? התפישה הזו שאנו חיים לפיה שחייבים לעבוד קשה כדי לגמור את החודש, שצריך לחסוך ולהצטמצם, אולי היא כבר מיושנת מדי לעולם שבו ניתן באמצעות הלוואות מיידיות להשיג כל דבר שאנחנו רוצים גם מבלי לחסוך שנים שקל על שקל.

 

כמובן שגם הלוואות מיידיות צריך להחזיר אבל הגישה היא שונה. לא צריך לחכות ולחלום על מטרות שיש לנו בחיים אם אפשר להשיג אותם בין לילה. אם ניתן לקחת הלוואות מיידיות , כנראה שכסף כן גדל על העצים. כמובן שגם על הלוואות מיידיות צריך לשלם ולהחזיר אותם.

 

אבל זה ממש כמו ליצור יש מאין ובין רגע. זוהי גישה שאומרת אפשר להשיג הכל בחיים האלה. אין שלילי רק חיובי. כל דבר שאני רוצה אני יכולה להשיג, לממש ולקנות.

 

גם אם אין לי כרגע את הכסף בחשבון הבנק, תמיד אוכל לקחת הלוואות מיידיות ולהיות במקום אחר לחלוטין. במקון שיש בו, במקום שאני יכולה.

 

הלוואות מיידיות מאפשרות לכולנו להתחיל מנקודה שוות ערך כמעט, לפחות מהבחינה של נקודת הפתיחה. כמובן שכל מי שמשתמש בהלוואות מיידיות, חייב לזכור גם את יום המחר הלא כל כך מיידי אך כזה שיגיע בטוח מתישהו ויצטרך לשלם על כל הטוב הזה.

 

אך לאנשים יש נטיה להפחית בערך של העתיד, לטוב ולרע. כי מה שיש לנו כאן ועכשיו הוא המציאות והוא הדבר האמיתי וכל השאר כל כך נזיל ולא ניתן לצפייה מראש.

 

חייה את הרגע, משפט שלקוח מתוך סרט שאהבתי משקף בדיוק את מה שאני מרגישה לפעמים לעניני כסף. כשאנ י חושבת על הרעיון שמאחורי המשפט הזה אני מבינה שיש משעות רק להווה.

 

כשאני מבינה את זה כך, קל לי לקחת הלוואות מיידיות ולהתמודד עם התוצאות בהמשך. אך כצרכן נבון שמכיר את הפסיכולוגיה הכלכלית של האנושות כיום, אני יודעת שלכל דבר יש מחיר. וגם להלוואות מיידיות יכול להיות מחיר כבד אם לא עומדים בתנאים להחזיר אותם.

 

למזלי ראיה זו, בשילוב עם האמונה שצריך לחיות את הרגע, הביאה אותי לידי כך שאנ י יכולה לממש הלוואות מיידיות ולהנות מהן כעת, אך אני גםם מודעת להשלכות ועושה לי תכנית מגירה ליום שאחרי.

 

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*