יצוא מישראל -בדרך לעולם הגדול

יצוא מישראל -בדרך לעולם הגדול

אחד מהתחומים בהם אני עוסקת באופן שוטף בעבודתי בייצור מוצרים וגאדג'טים לבית הוא יצוא מישראל לחו"ל.

 

כאשת פיתוח ומעצבת מוצר אני מקפידה על איכות מוצרים גבוהה מאוד וכבר משלב הרעיון אני מתכננת את כל שלבי התיכנון והייצור שיהיו ברמה הגבוהה ביותר ושיעמדו בכל התקנים בארץ ובתקנים הבינלאומיים.

 

הצורך שלי ביצוא מישראל של המוצרים שלי נבע באופן טבעי ממיצוי השוק בארץ שהוא שוק קטן יחסית והצורך להתפתח ולצאת לעולם הגדול.

 

כאשר שמתי את פניי לשיווק ומכירות לשווקים הבינלאומיים ויצוא מישראל, התחלתי לעבוד עם חברות שילוח ובלדרות בינלאומית ונתתי את האמון המלא שלי בדואר ישראל שאתם אני עובדת שנים, גם בשוק החדש של יצוא מישראל.

 

הנושא של יצוא מישראל הוא כה רגיש עבורי כיוון שאני לא יכולה ללוות את המוצרים שלי ואת כל תהליך היצוא מישראל כפי שאני מלווה באופן עקבי את הייצור כאן בארץ. ולכן החשיבות למצוא גוף שיעשה זאת עבורי בצורה הטובה ביותר ושאני אתן את אמוני בה היא בראש ובראשונה עבורי.

 

וכך כאשר היצוא מישראל של המוצרים שלי שעמלתי עליהם רבות נתון בידי דואר ישראל שאני בטוחת ומאמינה בהם, אני יכולה בלב שלם לשבת בארץ ובשלט רחוק לדעת שעושים עבורי את העבודה בצורה הטובה ביותר.

 

למזלי הרב, היצוא מישראל של המוצרים שלי עבר בצורה הטובה ביותר ומעל לכל הציפיות. כל המשלוחים הגיעו ליעדם בזמן ובשלמותם. השחרור מהנמלים נעשה בקלות וביעלות ואני נותרתי מרוצה והתחלתי כבר לעבוד על המוצרים הבאים אותם אני מייעדת ליצוא מישראל.

 

כאשר עובדים עם גורמים בחו"ל, חשוב תמיד שהתיווך יהיה אמין ומקצועי. קשה מאוד למצוא חברת שילוח שתהיה האמצעי המקשר ותעשה את העבודה בצורה בה אני רוצה.

 

יש לא מעט אתגרים ובעיות שעלולים לצוץ תוך כדי עבודה ביצוא מישראל. חלקם נובעים מבירוקרטייה בארץ או במדינות זרות וחשוב להבין את כולם, את הנהלים והחוקים ואת הפתרונות. כאשר עובדים עם חברת שילוח כמו דואר ישראל שמספקת עבורי את כל און הפתרונות והתשובות מתוך ניסיון מקיף ומקצועי, אני יכולה לסמוך בלב שלם שהעבודה תתבצע לשביעות רצוני.

 

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*