החברות שדואגות לפתרונות מיזוג אוויר מסחרי

החברות שדואגות לפתרונות מיזוג אוויר מסחרי

שמירה על הטמפרטורה המתאימה במפעלים, פרויקטים מסחריים או מגדלים, היא אתגר שמחייב בחירה בחברת פתרונות מיזוג מתקדמת. אלה כמה מהחברות המובילות בתחום

כמו שרבים מאיתנו מגלים מפעם לפעם, אפילו מיזוג בית פרטי עשוי להתגלות כמשימה לא פשוטה בימים שרביים או צוננים במיוחד. באופן טבעי, כשמדובר במקום שמאכלס בבת אחת כמות נוכחים גדולה או ציוד שמחייב שמירה על טמפרטורה מסוימת, התהליך נעשה מורכב על אחת כמה וכמה. כל תקלה קטנה בסביבת עבודה מאתגרת שכזו עשויה להוביל לתוצאות לא נעימות, ולעתים אף להפסדים כספיים. 

כמה מזגנים ליד בית
איך בוחרים את המזגן הנכון?

הצרכים הייחודיים של עסקים

פתרונות מיזוג אוויר מתקדמים הפכו לחלק בלתי נפרד מכל מגדל, פרויקט מסחרי או מפעל גדול, ובמדינה חמה כמו שלנו אנחנו נזקקים להם כמעט מסביב לשעון. עם זאת, בחירת מזגן מסחרי שלא מתאים לחלל הרצוי, עלולה להוביל אותנו לבזבוז כסף על רכישת ציוד שלא משיג את התוצאות הרצויות. חשוב לזכור שלהבדיל ממזגן המיועד לשימוש ביתי או לכמות משתמשים קטנה, מזגנים מסחריים צריכים למלא פונקציות שונות. החל מדיוק ואמינות מקסימלית ועד ליכולת לשלוט באזורים שונים באופן עצמאי. בייחוד אם מדובר באזורים שאנשים נכנסים ויוצאים מהם ללא הפסקה, כמו למשל לובי, חנות גדולה, חדר דיונים, אולם אירועים ועוד. פתרון המיזוג המושלם עבור חברות, עסקים ומגדלים, צריך לאזן אם כך בין מערכת חכמה, מתקדמת וגמישה, לבין ביצועים מיטביים בכל סביבה ובכל טמפרטורה. כשמדובר בחלל שמיועד לאכלס מפגשים או פעילויות, פתרונות המיזוג נדרשים כמובן גם לעבוד בשקט כדי לא להפריע לכל יתר ההתרחשויות המקבילות. כדי לקבל את ההחלטה המתאימה ולבחור בפתרון מיזוג מסחרי שמתאים לצרכים שלכם, חשוב להכיר לעומק כמה מהחברות המובילות בתחום:

  • דייקין – מותג המזגנים היפני נחשב לחברת מיזוג האוויר המובילה בעולם, והיתרון המשמעותי שלו קשור לעובדה שהוא מתעסק אך ורק בתחום המיזוג. זאת, בשונה מחברות שמתעסקות במזגנים לצד שורה ארוכה של מוצרים נוספים. דייקין מעניקה פתרונות מיזוג אוויר מתקדמים לכל חלל, החל מבית פרטי ועד לדירה במגדל יוקרה או פרויקט מסחרי ענק. זו גם הסיבה שהחברה נבחרה למזג את עיר הבה"דים שבדרום. נוסף למגוון הפתרונות הקיימים שהחברה מציעה מעולם המיזוג, דייקין ידועה גם בפיתוח פטנטים בתחום, לצד מוצרים בעלי יעילות אנרגטית מרשימה. 
איש מדליק מזגן
מומחים בפתרונות מיזוג אוויר
  • מיצובישי אלקטריק – חברת מיזוג אוויר מתקדמת שפועלת בסטנדרטים גבוהים במיוחד בעולם מיזוג האוויר, בארץ וגם ברחבי העולם. פועלת לספק פתרונות מיזוג מתקדמים ומתחשבים בסביבה, בעלי רמת זיהום נמוכה. 
  • סמסונג אלקטרוניקס – מייצרת מגוון פתרונות טכנולוגיים בהם טלוויזיות, מקררים, מכונות כביסה, טלפונים חכמים וגם מזגנים ביתיים ופתרונות מיזוג מסחריים. החלה לייצר מערכות מיזוג משנת 1970, ופועלת בתחום עד היום. אחראית גם על מערכות VRF, שמאופיינות ביעילות אנרגטית ובהתאמה מושלמת לחללים מסוגים שונים. 

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*