גני אירועים במרכז – המבחר מנצח

גני אירועים במרכז – המבחר מנצח

 

כאשר בוחרים לקיים אירוע, אחד השאלות המהותיות והמרכזיות שיש לשאול לאחר שאלת התקציב לאירוע היא: "היכן רוצים לקיים את האירוע?". בתור מנהלת אירועים אלה שתי השאלות הראשונות שאני שואלת, ולא בכדי. שאלת התקציב היא ברורה. ללא תקציב לא ניתן לקיים את האירוע מסיבה ברורה – אף אחד לא עובד בחינם. שאלת המיקום הגיאוגרפי עשויה להיות תמוהה אם לא מבינים מדוע נשאלה. מיקום האירוע יכול להשפיע רבות על המבחר של המקומות שיהיה ניתן לקיים אותו כמובן על התקציב לאירוע. גני אירועים במרכז הם מקומות מבוקשים מאוד מחד אבל עם מבחר גדול מאידך. בגלל שרוב האוכלוסייה במדינת ישראל ממוקדמת באזור חדרה עד גדרה, רוב האירועים מתקיימים במרכז הארץ ולכן יש כמות גדולה של גני אירועים במרכז. היתרון המרכזי שיש לגני אירועים במרכז הוא העובדה שהוא קרובים למקום מגוריהם של רוב האנשים ואז ההזמנה לאירוע לא הופכת להיות מעיקה ומסורבלת וניתן להגיע אליו בשמחה ולא עייפים.

התנועה על הכבישים מאוד עמוסה ואם אדם עובד במרכז הארץ ומתגורר במרכז הארץ אבל פתאום מוזמן לאירוע בצפון, הוא ייאלץ לשהות הרבה שעות בכבישים בנסיעה ובעמידה בפקקים ואז ההזמנה לאירוע הופכת לפרויקט לא נוח. לעומת זאת, כאשר האירוע מתקיים באחד מגני האירועים במרכז, ניתן להגיע אליו ישירות מהעבודה מבלי לצאת מוקדם באותו יו או לחילופין לצאת מוקדם אבל בשביל להתפנק על מקלחת בבת והתארגנות איטית וכיפית. על אף שיש הרבה גני אירועים במרכז, מה שלכאורה אמור להוזיל את עלויות האירועים במרכז, נוצר מצב אבסורדי לפיו על מנת לקיים אירוע בזו יש לקיימו בצפון הארץ או בדרום הארץ למרות ששם יש פחות מבחר לגני אירועים.

על אף המבחר המשובח שיש לגני אירועים במרכז המחירים שלהם גבוהים משום שיש ביקוש רב מאוד לאירועים. בניגוד לתחומים אחרים, העובדה שיש ביקוש רב למקומות לקיים בהם אירועים הוא סימן מצוין וצריך לברך עליו. בניגוד למקומות אחרים, העומס והביקוש בתחום הזה צריכים לשמח כל אחד ולתת לו מוטיבציה לקיים אירוע משמח בעצמו באחד מגני האירועים במרכז.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*