ארונות קיר- מה חייבים לדעת לפני שקונים? מדריך רכישה

ארונות קיר- מה חייבים לדעת לפני שקונים? מדריך רכישה

הגיע הזמן להתחדש בארון קיר חדר, והאופציות הם אין סופיות, ישנם המון סוגים של ארונות קיר, עיצובים שונים, סגנונות שונים ואולי הדבר שהכי חשוב להתמקד בו – איכויות ושנות. כמו בכל מוצר או רהיט במקרה שלנו שיוצא לשוק, יש טובים ויש גרועים. לכן חשוב מאוד לדעת כמה דברים לפני שבוחרים ארון קיר חדש, ואנחנו כאן כדי לדאוג שידענו כל מה שאתם צריכים.

ניגש ישר לעניין, כאשר הולכים לקנות ארונות קיר קיר הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקחת מידות מחדר השינה או מכל חדר אחר שאליו מיועד הארון, השתדלו למדוד את הקיר במלואו גם מלמטה למעלה ולאחר מכן להחליט איזה גודל של ארון אתם רוצים, האם הוא יתפוס את כל הקיר או רק חלק ממנו, כך כשתלכו לחנות הארונות תדעו בדיוק מה שאתם צריכים.

טיפ: אם החדר קטן ואנחנו עדיין צריכים ארון גדול, אפשר תמיד לשקול לרכוש ארון עם דלתות הזזה אשר לא תופס מקום נוסף בשביל לפתוח דלתות.

לאחר שלקחנו מידות ובהנחה שאנחנו יודעים פחות או יותר איזה סגנון של ארון קיר אנחנו רוצים אפשר לגשת לחנות הרהיטים. אך אם אתם אנשים יסודיים ואוהבים לדעת לאן אתם הולכים כדי לא לבזבז זמן, תמיד טוב להיכנס לאינטרנט לפני שיוצאים מהבית ולהביט בקטלוג ארונות קיר באתר החנות.

כשאנחנו מגיעים לחנות ארונות קיר ישנם כמה דברים שאנחנו צריכים להתחשב בהם כאשר אנחנו בוחרים ארון כדי להבין האם הוא ארון איכותי ששווה את הסכום או לא. הדבר הראשון הוא איכות העבודה, לכן ניגש לאחד הארונות קיר שאנחנו אוהבים ונבחן אותו מהבחינה הזו, נשעין עליו את גופינו כדי לראות אם הוא יציב, נביט בחיבורי הדלתות ובמנגנונים ונבין האם הם נעשו בצורה נקייה ומקצוענית או בצורה מהוססת ולא איכותית.

לאחר מכן נבדוק את סוג העץ, הנפוצים ביותר, הם סיבית – הכי זולה והכי פחות איכותית. סנדוויץ- מורכב מפיסות דקות של עץ, איכותי יותר מהסיבית אך זול וגם לא ממש מומלץ, השלישי הוא עץ האורן אשר נפוץ בעיקר בחדרי ילדים ולחדרי שינה של מבוגרים הוא פחות רלוונטי והאיכותי הנפוץ ביותר במחיר הסביר ביותר הוא עץ מלךא אשר יכול להיות כמה זנים של עץ, ואיכותי נמדדת על פי צפיפות הסיבים.

חומרי הפרזול חשובים מאוד וישם שתי אופציות, חברה סינית אשר מייצרת את אותם חלקים או חברה אירופאית. שאלו את המוכר מה שם החברה ובדקו בגוגל היכן הם ממוקמים. כך תדעו האם החומרים הם זולים מסין או יקרים ואיכותיים יותר מאירופה.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*