ארונות הזזה במבצע

ארונות הזזה במבצע

כאשר אתם תרים אחר ארונות במבצע, מוטב שאלו גם יהיו ארונות הזזה. ארונות הזזה אינם דורשים פתיחת דלת אלא את הזזתה משמאל לימין, או להיפך. בבית יש ילדים ובעלי חיים? ארון ההזזה מונע כמעט 100% פציעות. הדלת אינה נתפסת על האצבע, ובנוסף, הקצוות של המעטפת שלה עטופים בפרזול קהה (לא חד) כך שגם אם ייווצר מגע אדם, זה לא יסתיים בפציעה. בנוסף, ארון הזזה הוא ארון שופע מאד מבחינה עיצובית. קדמת הדלת שלו מעוצבת כמעט תמיד על ידי מעצבים אקדמיים, אשר מביאים מדי שנה רעיונות חדשים ומטריפים להשבחת הארון.

ארון הזזה במחיר מיוחד – הכיצד?

יש לפנות אלינו. אנו נהנים מתנאי ייצור, יבוא וייצור מועדפים לארונות, ממערכת קשרים מעולה עם יצרני חלקי ארונות ברחבי הארץ והעולם, ומניסיון אדיר בשירות כל לקוח. אנו נוכל להביא את הבית לשיא שלו ולהציב בו ארונות יפים, ססגוניים ורב גוניים במלוא מובן המילה. ארונות הזזה במבצע אצלנו אינם רק ארונות במחיר מועדף, אלא גם ארונות שנבחרו באופן מקצועי ובלתי אמצעי: כאלו שלא ניתן לערער על טיבם ושתמיד יחדדו את עיצוב הבית ויהפכו אותו לזוהר, קורן ומעניין מתמיד.

ממה עשויים ארונות הזזה במבצע?

הם עשויים מחומרי בוטיק מיוחדים אשר מייחדים את עצמם בשתי תכונות עיקריות: ניתן לעצב ולצבוע אותם ללא דהייה, באמצעות סובלימציה מתקדמת. בנוסף, אלו הם חומרים עמידים ובטוחים מאד. הזכוכית שעל הארון עברה מבחני ריסוק משמעותיים וכמעט שאינה ניתנת לפיצוח. גם אם היא נשברה, הזכוכיות יישארו במקום ולא יתפזרו הודות למקדמי בטיחות שיש על הארון.

כיצד ניתן לעצב את הבית באופן בלתי אמצעי עם ארונות הזזה במבצע?

על ידי פנייה למחלקת העיצוב שלנו. לרוב, אנשים באים טבולה ראסה, ללא ידע מקדים כלל, ועל כן הם יזדקקו לנו לשיפור מערך עיצוב הארון. אנו נעמיד לרשותם צוות מעצבים מנוסה אשר יידע בדיוק מה לעשות על מנת להשביח ארונות הזזה במבצע ולהביא את הבית לשיא שלו בזכותם. אצלנו תוכלו למצוא את כל הפתרונות העיצוביים המתקדמים לשם כך, על בסיס צוות ייעוץ בנושא עיצוב – בעל ניסיון חסר פשרות בכל קנה מידה.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*